قزوین_ میلاد شعیبی گفت: شبکه جوانان رضوی پویاترین، کامل ترین و جامع ترین شبکه کشور است.

شبکه جوانان رضوی پویاترین، کامل ترین و جامع ترین شبکه کشور است

میلادشعیبی دبیرشبکه جوانان رضوی کشور در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: شبکه جوانان رضوی پل ارتباط مردمی موثر جوانان آستان قدس رضوی با مردم است که در سالیان متوالی و در ۱۱ سال گذشته، فعالیت های مردمی مناسب در سطح کشور از سوی این شبکه انجام می شود.

وی افزود: مهمترین برنامه های این شبکه در سالجاری، اجرای طرح «زیر سایه خورشید» است که این طرح در ۲ هزار و ۱۰۰ نقطه کشور با ۱۱ هزار برنامه فرهنگی در مدت ۱۰ روز و همچنین در ۱۱ کشور خارجی اجرا شد؛ فعالیت دیگری همچون دوره تربیتی با میزبانی ۲ هزار دانش آموز جوان پایه دهم و یازدهم در مشهدمقدس برگزار شده است.

شعیبی یادآور شد: باتوجه به جنگ نرم دشمن و با بررسی هایی که در شورای فکری و اندیشمندان جوانان و دبیران استان ها صورت گرفت، بهترین فعالیت هایی مدنظر ورود به فعالیت های حوزه جوانان است که در این زمینه موفق شدیم که یک دوره معرفتی را در حوزه جوانان طراحی کنیم و ۷ جلد کتاب کاربردی مهارتی طراحی شد که مورد استقبال علما صورت گرفت؛ دوره عملیاتی و دوره تربیت مربی برای آن تعریف شد.

دبیر شبکه جوانان رضوی کشور اضافه کرد: علاوه بر برنامه های اجرایی همچون زیرسایه خورشید،سعی کرده ایم تا به فعالیت های تربیتی جوان اعم از جوان بالای ۱۵ سال توجه داشته باشیم که در این رستا به دنبال مدل های تربیتی صحیح برای مقابله با فعالیت های جنگ نرم دشمن هستیم. 

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۳ هزار تشکل مردم از سوی شبکه جوانان آستان قدس رضوی کشور ایجاد می شود که این جوانان متشکل از  خانم و آقا هستند.

شعیبی تصریح کرد: در سالجاری نزدیک به ۱۰ هزار جوان فعال متشکل از مسئولان در تشکل ها حضور دارند و این جوانان در عملیات زیر سایه خورشید در مناطق مختلف استان های کشور حضور می یابند و ۷ میلیون مخاطب مستقیم مردمی در این شبکه ها وجود دارد.

دبیر شبکه جوانان رضوی کشور ادامه داد: شبکه جوانان رضوی در استان قزوین یکی از فعال ترین، پویا ترین و برنامه ریزی ترین شبکه ها در سطح کشور است و در سال جاری فعالیت های مناسبی در سالجاری در این استان انجام شده است.

وی مطرح کرد: رده سنی مخاطبان ما رده سنی جوان است و افراد ۱۳ الی ۱۴ سال به بالا عضو مخاطبان جوان هستند.

شعیبی تصریح کرد: شبکه جوانان رضوی پویاترین، کامل ترین و جامع ترین شبکه کشور بوده که با فعالیت های فرهنگی مختلفی از سوی این شبکه انجام شده است.

دبیر شبکه جوانان رضوی کشور افزود: امیدواریم در سال های آینده، دوره های آموزشی در سطح استان ها دوره های تربیت مربی نیز از سوی تشکل های شبکه جوانان برگزار شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.