رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشهد گفت: برنامه ریزی لازم برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در مشهد با همکاری سازمان های متولی در حال انجام است.

برنامه ریزی برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در مشهد

به گزارش قدس آنلاین ، حجت الاسلام  علی کریم پور ظهر دوشنبه در جلسه ستاد اعتکاف مشهد که در اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد اظهارکرد:تلاش می کنیم  با برنامه‌ریزی درست و همکاری دستگاه های مربوطه، زمینه اجرای باشکوه و حضور حداکثری مردم در این مراسم معنوی فراهم شود.

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم معنوی اعتکاف در مشهد تمام امکانات خود را به کار گرفته تا شاهد اجرای باشکوه این مراسم معنوی باشیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشهد بیان کرد: مراسم معنوی اعتکاف در این شهرستان باید به صورت مردمی و خودجوش و با حمایت ستاد اعتکاف شهرستان باشد و از ظرفیت های مردمی نیز استفاده شود. 

کریم پور گفت:در کنار عمق بخشیدن به محتوای برنامه‌های ایام برگزاری اعتکاف، تلاش می‌کنیم برنامه متنوع و خاصی را نسبت به سال های گذشته برنامه ریزی و در مکان های برگزاری این فرضیه اجرایی کنیم. 

وی با اشاره به لزوم فرهنگ سازی به منظور حضور اقشار مختلف خصوصا جوانان در مراسم معنوی اعتکاف بیان کرد: باید از ظرفیت رسانه ها و فضای تبلیغات شهری برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن مراسم اعتکاف در مشهد استفاده کنیم.

منبع: مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.