مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: بزرگ‌ترین کیک ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی با ۴۰ متر طول و یک تن وزن روز جمعه ۳ اسفند ماه با حضور مسؤولان استانی و مردم رونمایی می‌شود.

رونمایی از بزرگ‌ترین کیک ٤٠ سالگی انقلاب در خراسان رضوی/ نمایشگاه بهاره ۱۰ تا ۱۷ اسفندماه در مشهد برپا می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، محمد جواد محبی ظهر امروز در نشست خبری گفت: همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه شیرینی و شکلات مواد خام و ماشین‌آلات و اولین نمایشگاه آرد، نان، غلات و صنایع وابسته بزرگ‌ترین کیک ۴۰  سالگی انقلاب اسلامی با ۴۰ متر طول و یک تن وزن روز جمعه ۳ اسفند ماه با حضور مسؤولان استانی و مردم رونمایی می‌شود.

مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی مشهد افزود: از جمله اهداف نمایشگاه بین‌المللی مشهد می‌توان به ایجاد زمینه مناسب برای آشنایی شرکت‌ها و تولیدکنندگان داخلی خارجی، معرفی توانمندی‌های شرکت‌ها در زمینه تولید محصولات ارگانیک و مواد غذایی سالم و برگزاری سمینارها و کارگاه‌های آموزشی در حاشیه برگزاری نمایشگاه‌ها برای توسعه و رونق اقتصادی اشاره کرد.

وی بیان کرد: در تاریخ یک تا ۵ اسفند ماه سال جاری ۳ نمایشگاه با عناوین نمایشگاه شیرینی و شکلات، مواد خام و ماشین‌آلات، آجیل و خشکبار و میوه‌های خشک و همچنین نمایشگاه آرد، نان و غلات و  نمایشگاه محصولات ارگانیک و مواد غذایی سالمی گواهی شده و گیاهان دارویی همزمان با دومین جشنواره غذای مشهد در این نمایشگاه برگزار می‌شود.

محبی از برگزاری نمایشگاه فروش بهاره سال ۹۸ و عرضه مستقیم کالا از ۱۰ تا ۱۷ اسفند در نمایشگاه بین‌المللی مشهد خبر داد و گفت: این نمایشگاه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ و روزهای تعطیل از ساعت ۱۱ صبح پذیرای بازدیدکنندگان است.

مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی مشهد تصریح کرد: این نمایشگاه به دنبال ایجاد زمینه مناسب برای آشنایی شرکت‌ها و تولیدکنندگان داخلی و خارجی همچنین معرفی توانمندی‌های شرکت‌ها در زمینه تولید محصولات ارگانیک و مواد غذایی سالم است که در سالن‌های انوری، ابوسعید، مولوی و بهار در مساحت ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع از ۱۳۱ شرکت داخلی و یک نماینده از کشور ایتالیا برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه با رشد ۵۰ درصدی شرکت‌کنندگان نسبت به سال گذشته روبه‌رو است که از استان‌های خراسان شمالی، رضوی، جنوبی، تهران، کرمان، شیراز، آذربایجان غربی و شرقی، لرستان، بوشهر، مازندران، البرز، گیلان و مرکزی و کردستان در این نمایشگاه حضور دارند.

 مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی مشهد خاطرنشان کرد: واحدهای شرکت‌کننده در نمایشگاه در زمینه‌های کیف، کفش، پوشاک، مواد غذایی و شکلات، آجیل، خشکبار، شوینده‌های بهداشتی، مواد پروتئینی، لوازم خانگی، صنایع دستی، فرش ماشینی و دستباف و ملزومات منزل کالاهای خود به قیمت مصوب عرضه می‌کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.