رئیس پلیس پایتخت از اجرای دوباره طرح توقف ممنوع در میادین شهر تهران خبر داد.

توقف خودروها در میادین تهران ممنوع می‌شود

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، چند سالی است که ترافیک در شهر تهران صبر شهروندان را لبریز کرده است، ترافیکی که علاوه بر هدر رفت سوخت و موجب اتلاف وقت شهروندان در معابر و خیابان‌های این کلانشهر می‌شود.

تولید بی‌وقفه خودرو، عدم اجرای طرح اسقاط خودروهای فرسوده، ضعف فرهنگ رانندگی و طراحی نامناسب معابر شهری از جمله عوامل اصلی ایجاد ترافیک در شهر بزرگی مانند تهران هستند.

حال می‌توان یکی از عوامل تشدید ترافیک در پایتخت را توقف‌های بیجای خودروها دانست، توقف‌هایی که بعضاً ترافیک‌های سنگین ایجاد می‌کنند. این توقف‌ها اخیرا در میادین پرتردد شهر نیز افزایش یافته و همین موضوع ترافیک را در این میادین تشدید کرده است. به طور مثال در میدان آزادی مسافرکش‌های شخصی با توقف در رینگ اصلی در ساعات مختلف روز ایجاد ترافیک می‌کنند.

برای مقابله با این توقف‌های بیجا چند سال گذشته، طرح ممنوعیت توقف در میادین و توقیف خودروهای متخلف اجرا شد و همین موضوع به روان شدن ترافیک کمک زیادی کرد.

مجری طرح توقف ممنوع در میادین، سردار رحیمی رئیس پلیس راهور وقت تهران بود که حالا سمت فرماندهی انتظامی تهران بزرگ را بر عهده گرفته است.

به همین علت موضوع اجرای دوباره طرح توقف ممنوع در میادین را از سردار رحیمی پیگیری کردیم و وی اجرای مجدد این طرح در تهران را تأیید کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.