البرز- حمید کریمی گفت: استان البرز همواره با خلاء داشتن تیمی مردمی روبرو بوده و تیم شهدای رزکان می تواند این ظرفیت را ایجاد کند.

خلاء حضور تیمی مردمی در فوتبال البرز را پر کرده‌ایم

حمید کریمی مدیر باشگاه شهداری رزکان البرز که تیمش در مرحله دوم لیگ ۳ فوتبال کشور حضور دارد در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهارکرد: تیم شهدای رزکان البرز متعلق به مردم استان بوده و متشکل از کادرفنی و بازیکنان البرزی است.

وی تصریح کرد: ضمن احساس عدم وجود یک تیم مردمی در کرج باشگاه شهدای رزکان تاسیس شد تا به عنوان محلی برای ظهور و شکوفایی  استعدادهای فوتبال البرز شناخته شود.

مدیرعامل باشگاه شهدای رزکان البرز بدشانسی را اصلی ترین مانع صعود این تیم به لیگ دسته دو کشور در فصل گذشته دانست و گفت: فصل گذشته تیم شهدای رزکان از آمادگی کافی برخوردار بود اما متاسفانه تفاضل گل در پایان فصل مانع صعود این تیم البرزی شد.

کریمی تصریح کرد: شهدای رزکان در فصل جاری رقابت های دسته سوم کشور شرایط بسیار خوبی را سپری می کند و برای صعود رقابت های بسیار حساسی در پیش داشته و بدون شک برای تحقق این هدف تمام توان خود را به کار خواهیم بست چرا که وجود نماینده ای از استان در سطوح بالا را حق مردم البرز می دانیم.

وی ضمن درخواست از مردم گفت: این تیم متشکل از فرزندان البرز است و آن ها نیازمند حمایت مردم هستند از همین رو درخواست داریم تا شهدای رزکان در مسیر صعود به دسته های بالاتر مورد حمایت مردم قرار گیرد.

مدیرعامل باشگاه شهدای رزکان در پایان گفت: مردم را صاحب این تیم می دانیم و هیچ گاه از مسئولین انتظار حمایت مالی نداریم اما بهتر است آن ها فرزندان مستعد و ورزشکار این استان را به مانند سایر مناطق کشور مورد تشویق قرار دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.