مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: تاکنون ۳۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات به افراد و تعاونی‌ها پرداخت و زمینه ایجاد ۱۳۶۵۷ شغل جدید در روستاها فراهم شده است.

بیش از ۱۳۰۰۰ شغل جدید در روستاهای خراسان رضوی تعریف شده است

به گزارش قدس آنلاین ، محمد سنجری ظهر امروز در جلسه توسعه روستایی و عشایری خراسان رضوی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 4270 میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی به استان تخصیص یافته که 4080 میلیارد ریال از آن, تسهیلات مصوب در بانک‌های عامل بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی بیان کرد: برای 3530 میلیارد ریال, انعقاد قرارداد بین بانک‌های عامل و متقاضیان تسهیلات صورت گرفته است.

سنجری افزود: تاکنون 3140 میلیارد ریال تسهیلات به افراد و تعاونی‌ها پرداخت و زمینه ایجاد 13657 شغل جدید در روستاها فراهم شده است.

وی با اشاره به مسئله نظارت بر هزینه کرد این تسهیلات گفت: اداره کل تعاون, کار و رفاه اجتماعی نظارت مستمر بر هزینه کرد تسهیلات اشتغال روستایی دارد و این نحوه نظارت از سوی وزارتخانه به عنوان الگو معرفی شده است.

وحید قربانی؛ سرپرست معاونت عمرانی استانداری خراسان رضوی نیز در مورد کارگروه توسعه روستایی و عشایری اظهار داشت: این کارگروه در سه حوزه زیرساختی, فرهنگی - اجتماعی و اقتصادی با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط و بهره‌گیری از ظرفیت شوراهای اسلامی روستایی و دهیاری‌ها فعالیت می‌کند.

وی عنوان کرد: در هر منطقه حتی محروم‌ترین نقاط استان، ظرفیت‌ها و زمینه‌های بسیار ارزشمندی در حوزه‌های مختلف برای توسعه وجود دارد که باید همه در کنار هم قرار گرفته و این توان را به عرصه تولید و توسعه آورده و زمینه اشتغال و رونق روستایی و معیشت آنها را فراهم آورد.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.