مدیر پردیس سینمایی ویلاژتوریست گفت: پردیس سینمایی ویلاژتوریست دارای ظرفیت بیش از هزار و صد نفر است و امتیاز و رتبه‌ ما برای این مجموعه، امتیاز مدرن است؛ یعنی تمام سالن‌های ما به سیستم‌های روز مجهز است.

افزایش 1100 نفری ظرفیت سینمایی مشهد

به گزارش قدس آنلاین ؛ رسول ناصری ، در خصوص امکانات، ظرفیت سالن‌ها و برنامه‌های این سینمای تازه افتتاح شده؛ اظهار کرد: ما ساخت این پروژه را از خرداد ماه 97 آغاز کردیم و پس از گذشت حدود هشت ماه، پروژه به بهره‌برداری رسید و راه‌اندازی اولیه آن را سوم دی ماه انجام دادیم؛ یک‌سری ایرادات و اشکالاتی وجود داشت که ما توانستیم تا قبل از جشنواره فیلم فجر آن‌ها را رفع کنیم و خوشبختانه افتتاحیه اصلی‌مان را امسال با جشنواره فیلم فجر برگزار کردیم.

وی ادامه داد: این مجموعه حدود 10 سالن نمایش دارد که هفت سالن آن به‌صورت مجزا است؛ دو سالن 16 نفره VIP داریم و یک سالن CIP 50 نفره که محیطی کاملا جدا از مجموعه است. هم‌چنین این مجموعه، سالن کودک با ظرفیت 42 نفر دارد که همزمان هم شهر مشاغل و هم سالن کودک برای نمایش است. یک سالن VR نیز داریم که واقعیت مجازی است.
مدیر پردیس سینمایی ویلاژتوریست تصریح کرد: دیگر امکانات مجموعه نمازخانه به‌صورت مجزا برای برادران و خواهران است، سیستم کنترل مرکزی که کل مجموعه و سالن‌ها از یک اتاق فرمان از طریق آن کنترل می‌شود و قسمت‌های رفاهی مانند بوفه‌های تنقلات و کافی‌شاپ را داریم. هم‌چنین یک کافه‌تراس داریم که هنوز راه‌اندازی نشده و ان‌شاءالله بنا داریم که بعد از عید آن را راه‌اندازی کنیم.
ناصری در خصوص برنامه‌های این سینما خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های این سینما اکران فیلم‌های هنر و تجربه است تا بتوانیم در این مکان در خدمت هنردوستان باشیم و سعی می‌کنیم که تمام فیلم‌های هنر و تجربه را داشته باشیم؛ به عبارتی هر روز یک فیلم از اکران هنر و تجربه را در این مکان اجرا کنیم، البته برنامه‌های دیگری از قبیل نقدهای فیلم را هم خواهیم داشت. برنامه دیگری که در دستور کارمان است که ان‌شاءالله بتوانیم بعد از سال انجام دهیم، ایجاد نگارخانه‌ای است به‌صورت دائم در مجموعه که فضایش هم موجود است و مسئولین ارشاد هم پس از بازدید، نظر مثبتی در این خصوص ارائه دادند.
وی در پاسخ به سوالی در این خصوص که این سینما چه چیزی را به سینماهای دیگر در مشهد اضافه کرده، افزود: هر ساله به سینماهای استان خراسان رضوی و شهرستان مشهد، سینما اضافه می‌شود و مطمئنا هر کدام از این سینماها که جدیدتر هستند، سیستم‌های به‌روزتری دارند. ما در این سینما از سیستم‌های دالبی و سیستم‌های تصویری‌ای استفاده کردیم که بسیار به‌روز هستند و امتیاز و رتبه‌ای که ما برای این مجموعه درنظرگرفتیم، امتیاز مدرن است؛ یعنی تمام سالن‌های ما به سیستم‌های روز مجهز است.
مدیر پردیس سینمایی ویلاژتوریست اضافه کرد: مزیت خاص دیگر این سینما نسبت به سینماهای دیگر، لابی بزرگ اینجاست که فضایی حدود چهارهزار متر مربع دارد. بیشتر سینماها لابی‌هایی حدود 200 یا 300 متری دارند ولی ما اینجا فضایی حدود چهارهزار متر داریم که 12 سالن در این فضا واقع شده‌اند.
پردیس سینمایی ویلاژتوریست به گردشگری خراسان رضوی کمک می‌کند
ناصری پیرامون علت سرمایه‌گذاری این مجموعه عنوان کرد: طبق تحقیقاتی که ما در 6 ماه انجام دادیم، فکر می‌کنم طرقبه جزو اصلی‌ترین قطب‌های گردشگری در استان خراسان باشد و ما به غیر از مجاورت با شهرستان مشهد و پذیرا بودن از مجاورین شهرستان طرقبه، پذیرایی از زائرین امام رضا(ع) در ایام تعطیل را در این مجموعه داریم که مطمئنا خیلی به گردشگری استان خراسان رضوی کمک می‌کند.
وی اظهار کرد: یکی دیگر از دلایل ما، پراکندگی خود سینماها بود که فکر می‌کنم بیشتر سینماهای مشهد تقریبا نزدیک به هم در یک نقطه قرار گرفته‌اند و تنها سینمایی که سمت بلوار وکیل‌آباد و طرقبه و شاندیز واقع شده، سینمای آرمیتاژ گلشن بود که ظرفیت زیادی هم ندارد و فکر می‌کنم حدود 350 نفر ظرفیت دارد؛ با این وجود ما توانستیم یک ظرفیت بیش از هزاروصد نفری و با این امکانات برای این قسمت از شهر اضافه کنیم.
مدیر پردیس سینمایی ویلاژتوریست افزود: در این چند سال اخیر در پروژه‌های مال که قسمت‌های تجاری دارند، مطمئنا اینگونه سینماها در تهران و شهرستان‌های دیگر افتتاح می‌شوند. یکی دیگر از دلایل ما نیز همین بود که در مجموعه‌ای باشیم که مردم هم بتوانند از فودکورت، سینما و شهربازی استفاده کنند و هم خریدی در یک مجموعه داشته باشند؛ البته امروزه سینماها بیشتر به این سمت پیش رفته تا این‌که در یک ملکی به‌صورت جداگانه سینما وجود داشته باشد.
منبع : ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.