سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به دیدار برابر پارس جنوبی جم گفت: با توجه به شرایطی که در جدول داریم باید برابر این تیم به پیروزی برسیم و حربه‌هایی که این تیم دارد را خنثی کنیم.

 شفر: به مدیرعامل گفتم باید تیم جدیدی بسازیم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، وینفرد شفر در نشست خبری پیش از دیدار روز چهارشنبه برابر پارس جنوبی که بعدازظهر امروز در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد با تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی چند روز گذشته گفت: بازی مهمی پیش رو داریم که باید برای عقب نماندن از کورس قهرمانی سه امتیاز آن را کسب کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در آنالیز فنی حریف روز چهارشنبه تیمش گفت: آنها تیم محکمی هستند که در شهر جم هم نمایش خوبی داشتند و توانستند ما را شکست دهند. باید با استفاده از پاس های بلند نحوه بازی آنها را متوقف کنیم. 

وینفرد شفر ادامه داد: تلاش ما باید این باشد که درون محوطه جریمه حریف پاس های پرتعدادتری بدهیم تا تاکتیک و حربه آنها را خنثی کنیم. بازی سختی خواهد بود اما تلاش می‌کنیم سه امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه در دیدار گذشته روی یک ضد حمله گل خوردیم به تدابیر در نظر گرفته شده برای دیدار روز چهارشنبه برابر پارس اشاره کرد و گفت: باید سخت تلاش کنیم و زحمت بکشیم.  اگر بتوانیم میانه میدان را کنترل کنیم شرایط بهتری خواهیم داشت. 

وی ادامه داد: بازیکنان ما باید تلاش کنند که وظایف شان را به درستی در زمین پیاده کنند. همانطور که بازیکنان در تمرین تلاش می کنند باید در زمین مسابقه هم همین کار را تکرار کنند تا به برتری برسیم. البته باید امیدوار باشیم تماشاگران زیادی هم به ورزشگاه بیایند چرا که به حمایت آنها نیاز داریم و به عنوان یار دوازدهم می توانیم تیم را تقویت کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه بازیکنان جدید دیر به تمرینات اضافه شدد گفت: آنها به زمان نیاز دارند تا به آمادگی لازم برند. ایسما، پاتوسی و منشا کیفیت فنی خوبی دارند اما باید به آمادگی خوبی برسند. ایسما یک مدت در تعطیلات بود اما پاتوسی در لیگ آفریقای جنوبی بازی می کرد و در شرایط مسابقه بود. لیگ ایران از آفریقای جنوبی بهتر و فیزیکی تر است. پاتوسی باهوش است و پاس های خوبی می دهد و ایسما نیز برای ما گل زد و کیفیت فنی خوبی دارد اما برای ۹۰ دقیقه آماده نیست و اختصاصی با او تمرین می کنیم تا آماده شود. منشا از نظر بدنی شرایط بهتری دارد و هر سه می توانند بعد از آماده شدن به ما کمک کنند.

وینفرد شفر در مورد حضور فرهاد مجیدی در کادر فنی استقلال و تاثیری که او در این تیم داشته است گفت: مجیدی مانند کولی، مارتین و طاهری عضو کادر فنی هستند. او شرایط جدیدی را به عنوان اولین تجربه کاری در یک تیم بزرگسال می گذارند. ما شماره یک و دو و سه نداریم. ما درباره مشکلات و نکات مثبت صحبت می کنیم. ایشان به زبان فارسی صحبت می کنند و نکات را در زمان بازی به بازیکنان منتقل می کنند. او بازیکن من در امارات بود و یک الگوی خوب برای بازیکنان ماست. او  الگوی خوبی برای صیادمنش، قائدی و آقایی است. حضور او خیلی برای ما خوب است و فرهنگ بازیکنان ایرانی را بهتر از ما می داند و یک روحیه خوب برای تیم ماست.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد احتمال بازی کردن پاتوسی در دیدار برابر پارس جنوبی گفت: باید او را در تمرین آخر تیم ببینم. پاتوسی باروحیه است و حتی در دورانی که نمی توانست به میدان برود در ورزشگاه حاضر شد و مرتب می گفت چرا من بازی نمی کنم. او برای بازی کردن مشتاق است.

وینفرد شفر در مورد نشستی که با سرپرست باشگاه استقلال داشته است گفت: شب گذشته ما جلسه خوبی داشتیم و درباره همه مسائل و کارهایی که باید انجام دهیم، صحبت کردیم. می خواهیم استقلال جدیدی بسازیم و قبلا نیز این موضوع را گفته بودم. مهم این است که ما مشکلات را حل کنیم. به او گفتم من می خواهم با تجربه ای که در فوتبال دارم، کمک کنم. برای من و مدیرعامل باشگاه، استقلال در جایگاه اول است و مطمئن باشید هیچکس نمی تواند در این خانواده موضوعی درست کند.

وی در مورد مسائلی که در این نشست مطرح شد گفت: درباره همه مسائل با مدیرعامل صحبت کردم. من یک لیست از مشکلات را به مدیرعامل باشگاه دادم. ایشان و شما مشکلات ما را می دانید اما نکته مهم این است که ما قدم به قدم مشکلات را با هم حل کنیم. ما نام بزرگی داریم و هواداران زیادی داریم. هواداران ما در تبریز ۲۰۰-۳۰۰ نفر بودند که سنگ خوردند و ما باید برای آنها کار کنیم و نباید فقط صحبت کنیم و باید برای آنها کار کنیم و کار کنیم. مشکلات مدیرعامل را می دانیم. افراد زیادی هستند که استقلال را دوست دارند و آنها نیز باید کمک کنند تا مشکلات حل شود. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد حضور تیمش در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم. سال گذشته گروه بسیار سختی داشتیم و امسال گروه بسیار سختی داریم. الهلال و الدوحیل پول های زیادی خرج کردند اما بهترین بازیکن برنده نیست و بهترین تیم برنده می شود و ما تیم خوبی هستیم. فردا برای ما و بازی با پارس جنوبی از همه چیز مهم تر است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.