عضو فراکسیون روحانیت مجلس با بیان اینکه علنی برگزار شدن دادگاه جهانگیری و فریدون مردم را در جریان عمق فساد این افراد قرار می‌دهد، گفت: با توجه به ارتباط جهانگیری و فریدون با رجال سیاسی کشور دادگاه و قوه قضائیه نباید در تحت فشار و تاثیر توصیه‌ها قرار گیرند.

سالک: دادگاه علنی جهانگیری و فریدون مردم را در جریان عمق فساد این افراد قرار می‌دهد

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، حجت‌الاسلام احمد سالک‌کاشانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دادگاه مهدی جهانگیری و حسین فریدون گفت: تشخیص علنی یا غیرعلنی بودن دادگاه مفسدان اقتصادی بر عهده قوه قضائیه است اما علنی برگزار شدن دادگاه جهانگیری و فریدون باعث می‌شود تا مردم در جریان عمق فساد صورت گرفته توسط این دو نفر قرار گیرند.

وی افزود: نکته قابل توجه این است که این گونه اشخاصی که به نوعی به رجال سیاسی کشور متصل هستند، باعث می‌شود تا قوه قضائیه تحت فشار توصیه‌ها قرار گیرد و لذا دادگاه و قوه قضائیه نباید در این ارتباط هیچ گونه توصیه‌ای را بپذیرند و بر اساس مدارک موجود و تحقیقات انجام شده عمل کند و دادگاه باید در این باره عادلانه رفتار کنند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: که اگر فرد مستضعفی سر وکارش به دادگاه بیفتد و هیچ پناهی نداشت با وی چگونه برخورد می‌کنند، ولی این افراد که به رجال سیاسی متصل هستند قوه قضائیه را گرفتار توصیه‌ها خواهند کرد و باید دقت لازم در این زمینه داشته باشد.

سالک در پایان خاطرنشان کرد: مردم می‌دانند که کار قضایی یک امر ضربتی نیست و پای آبروی افراد در میان است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.