خراسان شمالی- ولی الله حیاتی گفت: تعداد سازمان های مردم نهاد باید در خراسان شمالی متناسب با موضوعات مختلف اجتماعی افزایش یابد.

نقش موثر سمن‌ها در کاهش بحران‌های اجتماعی

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، ولی ا... حیاتی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی، در همایش سازمان های مردم نهاد زیست محیطی استان، بر نقش موثر سمن ها در کاهش و حل بحران ها و چالش های اجتماعی تاکید کرد.

وی در این همایش باعنوان محیط زیست، بحران آب و توان افزایی جوامع محلی، اظهار داشت: با کمک سازمان های مردم نهاد چالش های اجتماعی باید در همان حوزه اجتماعی حل و فصل شود و به دیگر حوزه ها سرایت نکند.

وی با تاکید بر این که سازمان های مردم نهاد رابط میان مردم و دولت هستند، افزود: تعداد سازمان های مردم نهاد باید در خراسان شمالی متناسب با موضوعات مختلف اجتماعی افزایش یابد.

وی یادآور شد: ایجاد و افزایش تعداد دفاتر تسهیل گری در دستورکار استان قرار دارد.

حیاتی تصریح کرد: با همکاری دفتر امور اجتماعی استانداری و فرمانداری بجنورد در آینده ای نزدیک سه دفتر تسهیل گری در مرکز استان افتتاح می شود.

وی با اعلام حمایت از ایجاد و تقویت سازمان های مردم استان، خاطرنشان کرد: برای حل چالش های اجتماعی با تاکید بر مشارکت اجتماعی از ارائه راهکارها، ایده ها و طرح های سمن ها حمایت می کنیم.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.