البرز- حسین جعفری قهدریجانی، از تمدید مهلت ارسال شعر به جشنواره منطقه ای "وطن من" خبر داد.

مهلت ارسال شعر به جشنواره منطقه‌ای "وطن من" تمدید شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، حسین جعفری قهدریجانی، معاون امورفرهنگی  و رسانه ای اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز اظهار کرد: مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر وطن من تا ۱۶ اسفندماه تمدید شد.

جعفری قهدریجانی افزود: این تمدید به دلیل استقبال مخاطبان وهمچنین به علت حجم وسیع برنامه ها در پایان سال بوده است.

معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: شاعران البرز و استانهای مرکزی، مازندران، تهران و قزوین می توانند آثار خود را به نشانی دفتر شعر و ادب به نشانی: کرج، میدان آزادگان، نبش شاهد دو اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  واحد شعر وادب یا به ایمیل جشنواره به آدرس sherevatanalborz@gmail.com  یا از طریق شبکه های مجازی با شماره تماس:٠٩٠٣٤٨٩١٤٨٣ آثار خود را ارسال کنند.

جعفری قهدریجانی افزود: مهلت ارسال آثار تا ۱۶اسفند ماه تمدید شد و برگزاری مراسم اختتامیه ٢٢ اسفند ١٣٩٧ در سالن استاد سیروسِ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ساعت ۱۶برگزار خواهد شد.

وی افزود: جشنواره در دو بخش اصلی(ایران، انقلاب، دفاع مقدس) و بخش ویژه(شعر طنز) برگزارخواهد شد و شاعران می توانند آثار خود را به دو زبان فارسی و ترکی ودرقالبهای مورد دلخواه خود ارسال کنند.

معاون امورفرهنگی  و رسانه ای اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز در پایان گفت: به برگزیدگان در هر بخش تندیس جشنواره به همراه جوایز نقدی اهداء می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.