خراسان شمالی- حجت الاسلام علی پرهیزکار گفت: این شهرستان نیازمند موقوفات جدید در موضوعات ادامه تحصیل دانش آموزان نیازمند، تامین هزینه بیماران بی بضاعت، کمک برای ازدواج جوانان، ترویج فرهنگ قرآن کریم و دفاع مقدس و ... با در نظر گرفتن مشکلات و نیازمندی های موجود در جامعه است.

یک قطعه زمین به ارزش ۸/۵ میلیارد ریال وقف شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، حجت الاسلام علی پرهیزکار رییس اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: خیر شیروانی یک قطعه زمین به ارزش ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با نیت ساخت مسجد و هزینه در اعیاد و شهادت ائمه اطهار(ع) وقف کرد.

وی اظهار داشت: خیر شیروانی یک قطعه زمین به مساحت ۵۵۰ متر مربع به ارزش ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با نیت ساخت مسجد و هزینه در اعیاد و شهادت ائمه اطهار(ع) وقف کرد..

وی ضمن تشکر از واقفان نیک اندیش این شهرستان گفت: حفظ و نگهداری و ایجاد وقف های جدید بر اساس نیازهای روز جامعه از جمله راهبردهای اساسی سازمان اوقاف و امور خیریه است.

پرهیزکار با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد نیات موقوفات شهرستان برای برگزاری عزاداری امام حسین(ع) است افزود: این شهرستان نیازمند موقوفات جدید در موضوعات ادامه تحصیل دانش آموزان نیازمند، تامین هزینه بیماران بی بضاعت، کمک برای ازدواج جوانان، ترویج فرهنگ قرآن کریم و دفاع مقدس و ... با در نظر گرفتن مشکلات و نیازمندی های موجود در جامعه است.

هم اکنون شهرستان شیروان دارای ۹۰۲ موقوفه، ۶۱ بقعه متبرکه و بیش از ۳ هزار و ۱۴۰ رقبه موقوفات است.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.