رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد گفت: سال آینده ۷۵ میلیارد ریال به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی مشهد اختصاص می‌یابد.

۷۵ میلیارد ریال به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی مشهد اختصاص می‌یابد

به گزارش قدس آنلاین، احسان اصولی اظهار داشت: مایه خرسندی است که بنا به اذعان کارشناسان ورزشی، معدل عملکرد حوزه تربیت بدنی و ورزش شهرداری و حمایتهای شورای شهر مثبت ارزیابی می‌شود.

اصولی با بیان اینکه حوزه زیرساخت‌ها نیز مورد توجه شورای شهر مشهد قرار داشته و تاسیس آکادمی فوتبال در راستای همین نگاه به تصویب رسید، افزود: شکل‌گیری این آکادمی مقوله‌ای زیرساختی بوده که مختص سنین پایه است و برای دختران و پسران پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: موضوع ردیف اعتباری مجزا در بودجه برای حمایت از ورزش قهرمانی دیگر موضوعی بود که مدنظر است تا به صورت شفاف میزان حمایت اطلاع رسانی شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد با تاکید بر اینکه شورای پنجم، شورای شهر مشهد است و نه شورای شهرداری، اظهار کرد: وقتی شورای شهر می‌شویم یعنی تیمی که در بالاترین سطح از ورزش کشور قرار دارد را حمایت کنیم و نگاه ما در این حوزه، نگاهی اجتماعی بوده است.

اصولی خاطرنشان کرد: شورای شهر مشهد متکی بر رویکردی اجتماعی، در بزنگاهی که تیم فوتبال پدیده در آستانه فروپاشی بود ورود کرد و امروز شاهد ثمرات حمایت خود هستیم؛ اگر تیم پدیده هم اکنون مدعی کسب سهمیه آسیاست، این امر برای پسران و دختران و شهر ما اهمیتی ندارد؟ نشاط و شادابی ناشی از این موفقیت محدود به قشر خاصی نمی‌شود و متعلق به تمامی جامعه است.

وی با بیان اینکه حمایت از تیم فوتسال فرش‌آرا و تیم والیبال پیام نیز در همین جهت بوده است، گفت: مشهد زمانی خاستگاه کشتی بوده و قهرمان المپیک و سکوی جهانی داشته، اشکال حمایت از این رشته کجاست؟

اصولی با اشاره به اینکه حمایت های زیرساختی شورای شهر مشهد به آکادمی فوتبال محدود نخواهد شد و در سایر رشته‌های ورزشی نیز آمادگی فعالیت مشابه داریم تا ظرفیت های موجود شهر شناسایی و از جوانان مستعد شهر خود به بهترین شکل استفاده کنیم، گفت: هر مسئله و موضوعی باید در جایگاه خودش مطرح و مشکلات آن برطرف شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد از تداوم توجه به زیرساخت‌های ورزشی در سال ۹۸ خبرداد و بیان کرد: در اصلاح بودجه سال ۹۷، ۷.۵ میلیارد تومان از بودجه جاری آموزش فرهنگ شهروندی کاسته شده و به حوزه تکمیل زیرساخت‌ها و پروژه‌های نیمه تمام ورزشی اختصاص یافته است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.