هفته نوزدهم لیگ برتر از امروز و با انجام یک بازی آغاز می‌شود که طی آن استقلال به مصاف پارس جنوبی جم می‌رود.

استقلال - پارس جنوبی؛ نیم‌نگاه جمی‌ها به جایگاه آبی‌ها

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، از هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر بعد از ظهر امروز استقلال و پارس جنوبی در تهران به مصاف هم می‌روند. دو تیم در حالی یکدیگر را دیدار می‌کنند که استقلال با ۲۸ امتیاز در رده پنجم و پارس جنوبی با ۲۴ امتیاز در رده هشتم قرار دارد.

شاگردان تارتار که در نیم فصل نخست توانسته بودند آبی پوشان را شکست دهند، در صورت تکرار این اتفاق به یک امتیازی این تیم در جدول می‌رسند و این فرصت در هفته‌های آینده برای آنها وجود دارد که جایگاه آبی پوشان در جدول را بگیرند.

تک گل بازی رفت را آرمین سهرابیان مدافع آبی پوشان به اشتباه وارد دروازه خودی کرده بود و این تنها اتوگل آبیها در این فصل است. شاید این موضوع باعث شود تا سهرابیان انگیزه‌های بیشتری در این بازی داشته باشد. 

آبی پوشان آخرین دیدار خود را در تبریز با شکست به پایان رسانده‌اند و بعد از آن شکست روزهای بحرانی را پشت سر گذاشته‌اند. پیروزی در این دیدار خانگی می‌تواند بهترین فرصت برای خروج از بحران برای آنها باشد. 

خط حمله دو تیم آماری نزدیک به هم دارد. شاگردان شفر با یک بازی کمتر، یک گل بیشتر نسبت به جمی‌ها زده‌اند. اما حکایت دو تیم در خط دفاعی کاملا متفاوت است. استقلالی ها با فقط ۷ گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارند اما شاگردان تارتار با ۱۷ گل خورده شرایط جالبی در فاز دفاعی ندارند. با این حال نمی‌توان از توانایی‌های یک دروازه‌بان کهنه کار مثل رحمان احمدی در چارچوب دروازه پارس جم گذشت. احتمال این که وی سد محکمی برابر حملات آبی پوشان باشد وجود دارد.

دیدار دو تیم از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (چهارشنبه اول اسفند) و به میزبانی استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.