البرز- مجید دودانگه گفت: شهدای رزکان البرز این ظرفیت و توان را دارد تا به عنوان یکی از تیم‌های صعود کننده به لیگ دو فوتبال کشور لقب بگیرد.

توان صعود به لیگ دو کشور را داریم

مجید دودانگه سرمربی تیم فوتبال شهدای رزکان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: روند نتیجه گیری تیم سیر صعودی داشته و خود را به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ دو مطرح کرده ایم.

وی افزود: شروع خوبی در لیگ ۳ کشور نداشتیم اما هر چه به جلوتر آمدیم تیم شکل بهتری پیدا کرد و به لطف خداوند و تلاش بازیکنان در حال حاضر در رده دوم جدول هستیم.

دودانگه با اشاره به بازی های سخت پیش روی تیمش تا پایان مسابقات گفت: امروز به مصاف تیم خوب پاراگ تهران می رویم و در ادامه دو بازی خانگی داریم وامیدوارم بتوانیم با کسب نتایج لازم جایگاه خودمان را در جدول بازی ها حفظ کرده و همچنان یکی از مدعیان صعود باشیم.

سرمربی شهدای رزکان البرز با بیان اینکه تجربه فصل گذشته کمک شایانی به آماده سازی تیم و حضور در مسابقات داشته است گفت: تلاش کرده ایم در امر یارگیری بهتر از فصل قبل عمل کنیم ضمن آنکه ظرفیت های بومی استان برایمان در اولویت بوده است.

وی در پایان با قدردانی از حمایت البرزی ها از این تیم گفت: خوشبختانه شهدای رزکان جز معدود تیم هایی است که توانسته پایگاهی مردمی برای خود داشته باشد و قطعا این اتفاق می تواند کمک حال تیم در بازی های سخت پیش رو باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.