خراسان شمالی-اختتامیه هفته قرآن و عترت خراسان شمالی دوم اسفند ماه ساعت ۱۸ در مجتمع فرهنگی وهنری گلشن بجنورد برگزار می شود.

آئین اختتامیه هفته قرآن و عترت خراسان شمالی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیین اختتامیه هفته قرآن و عترت خراسان شمالی شامگاه پنجشنبه با حضور عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد برگزار می شود.

آیین اختتامیه و تجلیل از چهره های ماندگار قرآنی با حضور عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیت الله ابوالقاسم یعقوبی امام جمعه بجنورد و رئیس شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی استان، محمد علی شجاعی استاندار، حسین فرخنده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و جمعی از مدیران فرهنگی، پیشکسوتان و فعالان قرآنی استان برگزار خواهد شد.

اجرای تئاتر خیابانی در مرکز استان، کلنگ زنی زمین موسسه تخصصی نهج البلاغه در بجنورد- میدان جوادیه، تجلیل از پیشکسوتان قرآنی در اختتامیه  در مرکز استان، کارگاه سبک زندگی قرآنی در سالن همایش سازمان تبلیغات جاجرم و اختتامیه هفته قرآن و عترت در مجتمع گلشن از برنامه های فردا ۵شنبه دوم اسفند ماه و همزمان با آخرین روز از هفته قرآن و عترت خواهد بود.

گفتنی است؛ اختتامیه هفته قرآن و عترت خراسان شمالی دوم اسفند ماه ساعت ۱۸ در مجتمع فرهنگی وهنری گلشن بجنورد برگزار می شود.

هفته قرآن و عترت خراسان شمالی از ٢٧ بهمن ماه آغاز و تا دوم اسفند ماه سال جاری ادامه دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.