چندی پیش، پکیج‌های گرمایشی در مغازه‌های سیستان و بلوچستان به فروش می‌رسید که روی کارتن آنها مُهر سازمان نوسازی مدارس این استان به چشم می‌خورد.

ماجرای فروش پکیج‎های گرمایشی در سیستان و بلوچستان با مُهر سازمان نوسازی مدارس+ سند

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین،  چندی پیش، پکیج‌های گرمایشی در مغازه‌های سیستان و بلوچستان به فروش می‌رسید که روی کارتن آنها مُهر سازمان نوسازی مدارس این استان به چشم می‌خورد.

در شرایطی این اتفاق افتاد که چندی پیش از آن، حادثه تلخ آتش‌سوزی چراغ والور در مدرسه دخترانه زاهدان به مرگ تلخ ۴ دانش‌آموز دبستانی انجامید.

این ماجرا موجی از ناراحتی را به وجود آورد که چرا باید در حالی که در برخی کلاس‌های درس از چراغ والور استفاده می‌شود، پکیج‌های گرمایشی خریداری شده توسط نوسازی مدارس، در بازار آزاد به فروش برسد.

در همان زمان اداره‌کل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «این اداره کل تاکنون هیچ‌گونه خرید پکیج دیواری نداشته است. به محض اطلاع از فروش پکیج‌های دیواری شرکت ایران رادیاتور که روی بسته‌بندی آنها نام نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان جعل شده؛ همراه نیروی انتظامی در مورخ ٢٥ آذرماه در فروشگاه توزیع کننده این پکیج‌ها حاضر و صورت‌جلسه تنظیم و مراتب به مراجع نظارتی منعکس شده و موضوع  در حال پیگیری از طریق مراجع قضایی برای برخورد با سوء‌استفاده‌کنندگان از نام این اداره کل است».

این شرکت نیز دو هفته پیش نامه‌ای به حراست سازمان نوسازی مدارس کشور فرستاد و ماجرا را توضیح داد؛ در این نامه آمده است: تا کنون سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سیستان و بلوچستان محصول پکیج گرمایشی از این شرکت خریداری نکرده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.