با حضور تولیت آستان قدس رضوی، ۲۰۰۰ کانون خادمیاری رضوی در ۳۱ استان کشور به صورت هم زمان آغاز به کار کردند.

آغاز فعالیت ۲۰۰۰ کانون خادمیاری رضوی در ۳۱ استان کشور به صورت هم زمان
به گزارش قدس آنلاین، ۲ هزار کانون خادمیاری رضوی در ۳۱استان کشور به صورت همزمان با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی، معاونان، مدیران ارشد این آستان مقدس وجمع کثیری از خادمیاران رضوی از شهرستان‌های مختلف کشور به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح شد.

 در این مراسم که در تالار قدس کتابخانه مرکزی حرم مطهر در حال برگزاری است، سید وحید موسویان دبیر امور استان‌های آستان قدس رضوی طی سخنانی روند آغاز فعالیت خادمیاران را تبیین کرد.

وی گفت: تحول بنیادین در مدل خادمی امام رضا (ع) و گسترش عرصه خدمت از دیوارهای حرم به چارچوب جمهوری اسلامی ایران و باز شدن درب‌های خادمیاری با تدبیر تولیت آستان قدس رضوی در سه سال گذشته فصل نوینی را پیش روی دلدادگان خدمت قرار داده است.

وی با بیان اینکه مرحله سازمان دهی و فعال سازی این خیل عظیم خادمیاران در سراسر کشور شکل گرفته است، تحقق این مهم و توسعه عرصه خادمیاری را حاصل همکاری بخش‌های مختلف آستان قدس با مدیریت مرکز خادمیاران عنوان کرد.

موسویان در ادامه به تشکیل کانون‌های خادمیاری در سطح استان‌ها اشاره کرد که در ۲۷عرصه موضوعی فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: سامانه خادمیاری امروز ۲۲هزار خادمیار را نشان می‌دهد که داخل این سایت ثبت نام کرده¬اند و مراحل ثبت وجذب این خادمیاران توسط دفاتر ستادی در حال انجام است.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.