رئیس سابق هیات گلف خراسان رضوی با اشاره به اینکه به خاطرضمانت برای یکی از هتل داران مشهد با مشکل مواجه شده است گفت: اجازه امضا کردن اسناد هیات را نداشتم و مجبور به استعفا شدم.

ضمانت ۲۰۰میلیونی گریبان ‌گیر رئیس هیأت گلف شد

به گزارش قدس آنلاین ؛ فریدون شریف جواهری گفت: قانونی هست که باید رئیس هیات اسناد مالی را امضا کند؛ من هم یک مشکلی دارم یعنی ضمانتی کردم که الان نمی‌توانم امضا کنم، قبلا دبیر یا نائب رئیس هیات امضا می‌کردند الان بنا به قوانین تنها رئیس هیات باید اسناد مالی را امضا کند.

رئیس سابق هیات گلف خراسان رضوی افزود: دراین خصوص جلسه‌ای را با مدیرکل برگزار کردیم و من توضیح دادم به‌دلیل اینکه  برای یکی از هتل‌داران مشهد ضمانت کردم که مبلغ آن ۱۵۰ میلیون‌ تومان است، همچنین برای چند ورزشکار هم ضمانت کردم که با احتساب آن‌مبلغ ضمانت ۲۰۰ میلیون می‌شود و عدم پرداخت اقساط این اشخاص سبب شد تا برای حساب من مشکل بوجود آید.

جواهری ادامه داد: من گفتم هیات گلف مهم‌تر است و نباید به خاطر من گلف متضرر شود و برخلاف میل باطنی استعفا دادم.

وی تصریح کرد: در حدود یک‌ سال و نیم حضور من اقدامات خوبی در هیات گلف داشتیم و د بحث شهرستان پیشرفت خوبی داشتیم، قرار بود با توجه به موقعیت مناسبی که طرقبه دارد طرقبه پایگاه گلف کنیم و دوستان در ورزش و جوانان طرقبه همکاری خوبی داشتند ولی نشد.

جواهری در خصوص اینکه با برطرف شدن مشکلات می‌تواند دوباره به هیات گلف بازگردد گفت: ابتدا باید بدهی‌ها پرداخت شود،حدود دو ماه از استعفای من گذشته و زمینی که در دوران مدیر کل سابق ورزش و جوانان استان به هیات گلف داده بودند را از هیات گلف گرفتند.

وی خاطر نشان کرد : همه چیز در هیات گلف خوب‌ بود و به اجبار استعفا دادم،در خانواده گلف نیروهای خوبی داریم که می‌توانند به عنوان رئیس هیات پیگیر مطالبات خانواده گلف باشند،امیدوارم هر اتفاقی رخ می‌دهد به صلاح گلف استان باشد.

منبع : فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.