سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: 3 ورزشکار خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور در رشته پرس سینه بالوازم توانستند رکوردهای وزن خود را بهبود بخشند.

ورزشکاران پرس‌سینه خراسان رضوی رکوردهای کشور را شکستند

به گزارش قدس آنلاین ؛ سروش پورآزاد  با اشاره به مسابقات قهرمانی کشور در رشته پرس سینه، گفت: این دوره از مسابقات از ۲۸ بهمن ماه به مدت ۵ به میزبانی ایلام در دو بخش پرس‌سینه با لوازم و پرس‌سینه بدون لوازم در حال برگزاری است.

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی ضمن ابراز رضایت از عملکرد ورزشکاران تاکنون، عنوان کرد: ورزشکاران ما بعد از اتمام مسابقات در بخش پرس‌سینه بالوازم در رده سنی جوانان توانستند سه رکورد کشوری را ارتقا بخشند و پشتوانه خوبی برای آینده خراسان رضوی به شمار آیند.

وی تصریح کرد: این مسابقات در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد که ورزشکاران خراسان رضوی تواستند ۶ مدال طلا، یک مدال نقره و ۴ مقام قهرمان قهرمانان(اورال) را در بخش با لوازم از آن خود کنند.

پورآزاد در خصوص نتایج تصریح کرد: جواد غلامی‌مقدم در وزن ۷۵ کیلوگرم جوانان ضمن کسب مدال طلای این وزن ۵ کیلو رکورد کشور را جابه‌جا کرد و قهرمان قهرمانان جوانان شد، ایمان صانعی در دسته ۱۰۴ کیلو گرم نقره گرفت، سید کیانی‌فر نیز در رده سنی بزرگسالان مقام چهارم را کسب کرد، محمدحسین علیزاده در ۱۰۰ کیلو گرم طلا رفت و 2.5کیلو رکورد کشور را بهبود بخشید  و قهرمان قهرمانان شد.

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی ادامه داد: در رده سنی پیشکسوتان نیز عباس یعقوبی طلا گرفت، سید محمدحسین شیحطاط در وزن ۱۴۰ کیلو گرم ضمن کسب مدال طلا رکورد کشور را جابه‌جا کرد و قهرمان قهرمانان بزرگسالان شد.

منبع : فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.