سرمربی پیام مشهد می‌گوید: تغییر رتبه پیام در جدول برای‌مان فرقی چندانی نداشت و ایمان دارم که می‌توانیم در دو بازی نخست، کار حریف را تمام کنیم.

تمام هدف‌مان صعود به جمع 4 تیم برتر است
به گزارش قدس آنلاین ؛ جبار قوچان‌نژاد ، در خصوص دیدار آتی تیمش مقابل فولاد سیرجان ایرانیان در نخستین دیدار مرحله یک‌ چهارم نهایی پلی‌آف لیگ برتر اظهار کرد: نمی‌خواهم بگویم که قرار گرفتن پیام در جایگاه پنجم برای‌مان فرقی ندارد، اما پیش از این برنامه داشتیم که در صورت چهارم شدن هم، در بازی نخست در مشهد حریف را شکست داده و در دیدار دوم کار را تمام کنیم و دوست نداشتیم در این مرحله کار به بازی سوم کشیده شود.
وی افزود: در حال حاضر فرق چندانی برای‌مان نکرده است و باید کارمان را ابتدا از سیرجان شروع کرده و در مشهد تمام کنیم. بازیکنان نیز عزمشان را جزم کرده‌اند که این اتفاق صورت گیرد. اگر روز خوبی داشته باشیم، فولاد را در خانه‌اش شکست می‌دهیم تا کار را در مشهد تمام کنیم.
سرمربی پیام مشهد در خصوص تیم فولاد سیرجان گفت: فولاد کاملا مقتدر و با ثبات است و با وجود بازیکنان باسابقه‌ای نظیر مباشری، کمالوند، مهدوی و رنجبر تیم خوبی را تشکیل داده است. در بازی رفت و برگشت لیگ برتر در حالی که فولاد عملکرد خوبی داشت، پیام فوق‌العاده ظاهر شد و در هر دو دیدار با نتیجه قاطع به برتری دست یافتیم. فولاد سیرجان در دور برگشت لیگ برتر ثابت کرد که تیم کاملی است و برابر خیلی از تیم‌ها قد علم کرد.
وی ادامه داد: در حال حاضر که به پلی‌آف صعود کرده‌ایم، فقط به فکر پیوستن به جمع چهار تیم برتریم و برنامه ریزی‌مان به نحوی است که به نیمه نهایی صعود کنیم، البته اگر به نیمه نهایی صعود نکنیم چیزی از دست نخواهیم داد. در ابتدای فصل قولی برای کسب رتبه و مقام ندادم، اما در حال حاضر که در پلی‌آف حضور داریم تمام تلاش‌مان پیوستن به جمع چهار تیم برتر لیگ است چرا که در چهار ماه اخیر لیگ برتر، در جمع 4 تیم برتر لیگ بودیم.
سرمربی پیام مشهد در خصوص شرایط بازیکنان خاطرنشان کرد: نمی‌شود تیمی مصدوم نداشته باشد. فشار بازی‌ها و تمرینات روی بازیکنان اثر می‌گذرد، اما مشکل خاصی نداریم و انشاالله با یک بازی مناسب، مقابل فولاد استارت خوبی خواهیم زد تا در سالن مهران کار را تمام کنیم.
منبع : ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.