عضو هیأت رئیسه فراکسیون روحانیت مجلس گفت: شرایط امروز جامعه اقتضا می‌کند که دادگاه فریدون و جهانگیری به صورت علنی و جدی برگزار شود و مردم امیدوار باشند فرقی بین منصوبین به مسئولان و سایر افراد وجود ندارد و از این طریق ذهنیت‌های منفی در جامعه را پاک کرد.

شرایط امروز کشور اقتضا می‌کند که دادگاه فریدون و جهانگیری به صورت جدی و علنی برگزار شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم علنی برگزار شدن دادگاه مهدی جهانگیری و حسین فریدون گفت: جهانگیری و فریدون دارای دو شخصیت حقیقی و حقوقی هستند و به واسطه منصوبین‌شان در دولت وجهه حقوقی آنها در جامعه مطرح است و امروز شرایط کشور اقتضا می‌کند دادگاه این افراد به صورت علنی و جدی برگزار شود.

وی افزود: همانطور که گفتم لازم است دادگاه جهانگیری و فریدون به صورت علنی برگزار شود تا مردم امیدوار و خوشحال باشند که نظام جمهوری اسلامی بین طبقات مختلف فرق قائل نیست و فرقی ندارد متهم برادر رئیس‌جمهور و یا معاون اول باشد و یا شخص دیگری و ما می‌توانیم با عملکردمان ذهنیت‌های منفی را در این باره مرتفع کنیم.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت:‌ با وجود گذشت ۱۴۰۰ سال اما هنوز همه می‌گویند امیرالمؤمنین وقتی عقیل بر اثر فقری که داشت، تقاضای زیاده‌خواهی کرد، آهن گداخته‌ای را به او نزدیک کرد و این در طول تاریخ یک درس برای همگان شد و این از این جهت ویژگی داشت که امیرالمؤمنین این معامله را با همه انجام می‌داد و اینکه این معامله را با برادرش هم انجام داد به یک اسوه تبدیل شد.

پژمانفر در پایان خاطرنشان کرد: در شرایط امروز جامعه که ذهن مردم در فضاهای رسانه‌ای را مسموم کرده‌اند، لازم است تا با این قبیلی اقدامات همانند علنی برگزار کردن دادگاه جهانگیری و فریدون و تبعیض قائل نشدن بین مردم در این باره، ذهنیت‌های منفی در جامعه را پاک کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.