مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خراسان رضوی گفت : راه عزت ملت ایران از وابستگی ها نمی گذرد و تکیه بر توان داخلی و استقلال سبب عزت ملت می شود.

تکیه بر توان داخلی به ملت ایران عزت می بخشد

به گزارش قدس آنلاین ، سردار حسینعلی یوسفعلی زاده ظهر چهارشنبه در اولین یادواره سالگرد تدفین دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی قوچان اظهارکرد: منطق راه شهدا بود که با عدم وابستگی به خارج از کشور به ملت ایران عزت بخشید.

وی افزود:امام خمینی (ره) با شکل گیری انقلاب این نهضت را حسینی کرد و تمام شهدای عزیز جانشان را در طبق اخلاص برای یاری دین الهی قرار دادند.در طول تاریخ این اخلاص وجود دارد که با اذن خداوند متعال راه و رسم شهیدان از بین رفتنی نیست و مزار شهیدان میزبان دلداگان عاشق و زیارتگاه عارفان است.

یوسفعلی زاده گفت: امروز می بینیم اتوبوس مدافعان حریم امنیت کشور مورد هدف قرار داده شده است زیرا به هر طریقی دشمنان می خواهند انقلاب را از راه اصلی جدا کنند اماما پای عهد خود ایستاده ایم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خراسان رضوی اظهارکرد: در طول ۴۰ سال گذشته دستاوردهایی بدست آوردیم  و امروز مثل همان جنگ نظامی در شرایط اقتصادی قرار داریم و ضرورت دارد که با کار جهادی  اقتصاد مقاومتی را در جامعه پیاده کنیم.

در پایان این مراسم با حضور رئیس ستاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خراسان رضوی، مسئولان  قوچان یادمان دو شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با سالگرد تدفین آن ها  در دانشگاه آزاد قوچان رونمایی شد.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.