حجت الاسلام نصرالله پژمانفر گفت: درباره دستور رئیس جمهور مبنی بر پرداخت هزار میلیارد تومان برای حل مشکل سهامداران پدیده مستندات قانونی وجود دارد.

واعظی عذرخواهی نکند اسناد محرمانه را فاش می‌کنم/ مسئول دفتر رئیس‌جمهور حرف غیرمستند زیاد می‌زند

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: در مورد دستور رئیس جمهور مبنی بر پرداخت هزار میلیارد تومان برای حل مشکل سهامداران پدیده مستندات قانونی وجود دارد و نامه آن به جهت اینکه محرمانه می باشد قابلیت انتشار ندارد .

وی در واکنش به اظهارات محمود واعظی مسئول دفتر رئیس جمهور مبنی بر تکذیب اختصاص هزار میلیارد تومان به پدیده ،  تصریح کرد: مردم از آقای واعظی تاکنون حرف های غیر مستند زیادی شنیده شده اند که با واقعیت همخوانی نداشته است.

نماینده مردم مشهد افزود: اقای واعظی و یا هر مسئول دولتی دیگری که ادعا دارد این موضوع واقعیت ندارد به صورت مکتوب و به صورت مستند آن را ارائه نماید  و صرفا به اظهارات شفاهی و غیر مستند اکتفا نکنند.

پژمانفر تصریح کرد: آقای واعظی اولین و آخرین بار نیست که مسائل را انکار می‌کند و اگر در این خصوص عذرخواهی نکند، سند دستور رییس جمهور را انتشار می‌دهم؛ واعظی همچنین دروغ‌هایی را در دوران وزارت ارتباطات گفته بود که منجر به اخذ کارت زرد از مجلس شد؛ تاسف میخوریم آقای روحانی این چنین آدمی که حرف‌ها و دستوراتش را قبول ندارد، مسئول دفتر خود کرده است.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: شأن خودمان نمی‌دانیم که با ایشان وارد محاجه شویم و حتما از طرق قانونی این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

امروز یک خبرگزاری به نقل از واعظی مسوول دفتر رییس جمهور ، پرداخت پول از منابع عمومی به سهام داران پدیده را تکذیب کرد.واعظی گفته بود :این خبر صحت ندارد. آن چه در گذشته برای مؤسسات مالی انجام می‌شده، ساز و کاری داشته که بر اساس آن نمایندگان سران قوا اگر به تصمیمی می‌رسیدند آن را به رؤسای قوا ارائه کرده و سپس تصمیم نهایی گرفته می شده است.

وی با بیان اینکه اکنون تصمیم جدید و اختصاص هزار میلیارد تومان وجود ندارد تصریح کرد: از نماینده‌ای که این حرف را زد انواع حرف‌ها شنیده‌اید که درست نبوده است؛

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
    0 0
    اف بر شما که از بیت المال سوء استفاده شده و اسنادش دستتونه و فقط واسه باجگیری نگه داشتین