قزوین_ حجت الاسلام علی عباسی گفت: نقش صداوسیما در تشویق مردم برای حضور در راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بی نظیر بود.

نقش بی نظیر صداوسیما در تشویق مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه استان قزوین روز پنج شنبه در دیدار با دست اندرکاران و عوامل برنامه «تا آسمان» ضمن قدردانی از تلاش دست اندرکاران و برنامه سازان شبکه استانی در پرداختن به برنامه های مذهبی و دینی از انعکاس شایسته و مطلوب رسانه ملی در پرداختن به برنامه های جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی قدردانی نمود.

وی افزود: نقش صداوسیما در تشویق مردم برای حضور در راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بی نظیر بود.

حجت الاسلام عباسی یادآور شد: رسانه ملی در سالجاری موفق تر از سال های گذشته عمل کرد و نظم و ترتیب و پوشش برنامه های دهه فجر در سراسر کشور برگزار شد عالی بود و ملت ایران به خوبی از آنها استفاده کردند.

مدیرحوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: یکی از فعالیت های ارزشمند و ماندگار رسانه ملی و استانی، پخش خاطرات مبارزین انقلاب بودکه به خوبی این برنامه ها از سوی برنامه سازان و تهیه کنندگان انجام و در شبکه استانی هم پخش مستند فیلم هایی از بزرگان و شخصیت های برجسته این شهر که نمونه آن آیت الله مرحوم باریک بین و مرحوم آیت الله شالی و مرحوم خاکساران که از مبارزین انقلاب بود که جای تقدیر است.

عباسی عنوان کرد: برنامه های شبکه استانی به ویژه در حوزه های معارفی و مناسبتی همچون برناه تا آسمان در صداوسیما از محتوای مناسبی برخوردار است.

عضو شورای حوزه علمیه بیان کرد: باید بیان کنیم که در سالجاری هم رسانه ملی و استانی در انعکاس برنامه های دهه فجر و تبیین دستاوردهای انقلاب سنگ تمام گذاشت که باید از رئیس رسانه ملی علی عسگری و انبارلویی در استان قزوین قدردانی کرد.

وی اضافه کرد: بهره مندی از ظرفیت های غنی فرهنگی روحانیون و حوزه های علمیه در دنیای امروز که رسانه ها در رقابت و فضای جنگ روانی قرار دارند بسیار مهم است.

حجت الاسلام احمدی در این برنامه در رابطه با ساخت برنامه هایی با محتوای دینی و معارفی در شبکه استانی سیمای مرکز قزوین گزارشی ارائه داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.