دارنده مدال طلای وزنه‌برداری جهان گفت: تلاش می‌کنم یکی از سهمیه‌های ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو باشم.

بیرالوند: هنوز مصدومیتم کاملا بهبود پیدا نکرده/ حضورم در جام فجر قطعی نیست

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، رضا بیرالوند، دارنده مدال طلای وزنه‌برداری جهان ، درباره شرایطش برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی وزنه‌برداری جام فجر گفت: متأسفانه بعد از مسابقات جهانی هنوز مصدومیتی که با آن دست و پنجه نرم می‌کردم به طور کامل بهبود پیدا نکرده است و حضورم در مسابقات قطعی نیست.

وی ادامه داد: البته به آمادگی نسبی بدنی رسیده‌ام، اما احساس می‌کنم شاید اگر بخواهم وزنه بزنم دوباره این مصدومیت تشدید شود و نتوانم مراحل درمان را به خوبی طی کنم. البته همه چیز به نظر کادر فنی بستگی دارد و سعی می‌کنم به جام فجر برسم هرچند بیشتر تمرکزم در حال حاضر روی مسابقات قهرمانی آسیا است.

دارنده مدال طلای وزنه‌برداری جهان درباره روندی که در این سال‌ها برای رسیدن به مدال طلای جهان طی کرده است، گفت: در تمام رده‌های سنی تیم ملی وزنه زده‌ام و خوشبختانه در این مدت به ثبات خوبی رسیدم و تلاش می‌کنم بتوانم این جایگاه را تثبیت کنم به خصوص در مسابقات جهانی سال ۲۰۱۹ که تمام هدفم کسب مدال طلای جهان است.

بیرالوند در خصوص ارزیابی‌اش از سطح جام فجر گفت: با توجه به آمادگی ۲۰ کشور و اینکه این مسابقات یکی از مراحل گزینشی کسب سهمیه المپیک است بدون شک سطح مسابقات بالا و قابل توجه خواهد بود. امیدوارم وزنه‌برداران ما هم بتوانند نتایج خوبی کسب کنند.

وی در خصوص اینکه خیلی از کارشناسان از او به عنوان یکی از امیدهای اصلی طلای المپیک ۲۰۲۴ پاریس یاد می‌کنند، گفت: این شانس برای همه وجود دارد و از حالا صحبت کردن در این‌باره خیلی زود است چون ممکن است اتفاقات زیادی در این فاصله رخ دهد. من قبلاً در ۹۶ کیلوگرم وزنه می‌زدم، اما حالا باید به ۲ وزن بالاتر و ۱۰۹ کیلوگرم بیایم که رقابت با حریفان را برای من سخت می‌کند؛ البته تمام تلاشم را می‌کنم تا یکی از نمایندگان ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو باشم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.