رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: هفته آینده وزیر کشور را به جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای بررسی حادثه تروریستی زاهدان ‌دعوت کرده‌ایم‌.

فلاحت‌پیشه: وزیر کشور برای بررسی حادثه تروریستی زاهدان به مجلس دعوت شد

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه‌  رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، در پاسخ به سؤالی درباره ‌جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ‌برای بررسی حادثه تروریستی زاهدان ‌اظهار داشت: بیش از ۹۹ درصد از اقدامات تروریستی در ایران قبل از آنکه انجام شود خنثی می‌شود، تصریح کرد: درباره محدود اقداماتی هم که صورت می‌گیرد، معتقدیم شأن امنیتی کشور به‌گونه‌ای هست که مانع این اقدامات شویم.

وی با بیان اینکه موظفیم مسائل اخیر را پیگیری و نقش پیشگیرانه داشته باشیم،‌ افزود: هفته آینده وزیر کشور را به جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دعوت کرده‌ایم و باید موضوع و مسائل حادثه تروریستی زاهدان بررسی و اگر ضعفی هم وجود دارد، مجلس به بودجه مرزها کمک کند و با همکاری و هماهنگی بیشتر مانع راهبرد جدید دشمنان برعلیه جمهوری اسلامی ایران شویم.

فلاحت‌پیشه با بیان اینکه جمهوری اسلامی انتقام خون شهدای حادثه تروریسی زاهدان را می‌گیرد، گفت: در گذشته هم انتقام خون شهدا گرفته شده اما بخشی از آن به‌دلایل خاص راهبردی اعلام نشده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.