معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی از اجرایی شدن طرح رتبه‌بندی معلمان در سال آینده خبر داد و گفت: منابع مالی این طرح در بودجه 98 پیش‌بینی شده است.

طرح رتبه‌بندی فرهنگیان سال آینده اجرایی می‌شود/ همکاری نکردن خزانه با آموزش‌وپرورش

به گزارش قدس آنلاین ؛ علی ابری‌اول از اجرایی‌شدن طرح رتبه‌بندی در سال آینده خبر داد و گفت: در بودجه سال ۹۸ پیش‌بینی منابع مالی آن شده است و احتمال می‌دهیم در هفته معلم خبرخوشی در این مورد خاص داشته باشیم. 

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی با بیان اینکه بر اساس این طرح افزایش حقوق همکاران متناسب با سطوح کیفی‌سازی کار و ارتقای توانمندی‌های معلمان صورت می‌گیرد، گفت: در این نوبت رتبه‌بندی به این‌صورت نخواهد بود که همه فرهنگیان به‌طور مساوی و یکسان افزایش حقوق داشته باشند، بلکه مواردی همچون آموزش‌های ضمن‌خدمت، تسلط به مهارت‌های فناوری و معلمی، پژوهش، تالیف و نمره ارزشیابی میزان افزایش حقوق نوسان می‌یابد. 

وی اظهار امیدواری کرد تا ۱۵ اسفند حقوق اضافه‌کاری و حق‌التدریس فرهنگیان پرداخت شود.

ابری‌اول ضمن گله و شکایت از همکاری‌ نکردن خزانه برای تبدیل سند به پول بیان کرد: با اینکه بودجه‌ای از طرف وزارت مصوب می‌شود و تخصیص هم پیدا می‌کند و ما سند آن را تهیه هم کرده‌ایم، اما باز هم خزانه به انواع بهانه‌های مختلف سند را تبدیل به پول نمی‌کند. 

درآمد حاصل از اسکان مدارس صرف استهلاک آنها می‌شود

وی با بیان اینکه در ایام نوروز امسال دیگر شاهد پذیرش مسافران غیرفرهنگی در مدارس نیستیم، تصریح کرد: ما نمی‌توانیم با اسکان غیرفرهنگی در مدارس اوضاع کار و درآمد صنف هتلدار و مهمان‌پذیر را که برای خدماتش مالیات و عوارض می‌دهد، کساد کنیم. 

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی اظهار کرد: از همین رو امسال تمامی مدارس حاضر در طرح اسکان ما به همکاران فرهنگی تعلق می‌گیرد و تنها یک مدرسه در ناحیه تبادکان مجاز به پذیرش مسافران غیرفرهنگی است . 

ابری‌اول با بیان اینکه تا سال گذشته هزینه ما برای هر زائر همکارمان ۵۶۰۰ تومان بوده تاکید کرد: امسال این مبلغ قطعا تا چند برابر افزایش خواهد داشت. 

وی در ادامه به تعرفه وزارتی اسکان زائران نوروزی اشاره کرد و گفت: هزینه برای اتاق ویژه ۳۳۶۰۰ تومان و برای گروه الف ۲۹۴۰۰ تومان و گروه ب ۲۱۶۰۰ تومان خواهد بود همچنین سقف هر اتاق برای ۵ نفر است. 

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل خراسان رضوی افزود: تعداد کل مدارس استان که در طرح اسکان نوروزی شرکت می‌کنند هزار و 124 مدرسه و این تعداد در مشهد ۸۵۱ مدرسه اختصاص می‌یابد. 

وی با بیان اینکه ظرفیت ما در استان برای پذیرش و اسکان 93 هزار نفر است، مطرح کرد: در صورت اضطرار در مشهد ۲۰ درصد و در شهرستان‌ها ۵۰ درصد یعنی تا ظرفیت 130 هزار نفر افزایش می‌یابد. 

وی یادآور شد: سایت رزرو اینترنتی مدارس از روز جمعه سوم اسفند ماه ساعت ۱۴ شروع و تا ۲۴ اسفند ماه فعال خواهد بود.  

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.