البرز- حسین جعفری قهدریجانی از تمدید مسابقه کتابخوانی صلای صبح که به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی (جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی) فراخوان شده بود، خبر داد.

مسابقه کتابخوانی "صلای صبح" تا ۲۵ اسفند تمدید شد

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، حسین جعفری قهدریجانی معاون امورفرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، اظهار کرد: مسابقه کتابخوانی "صلای صبح"  ‌کار مشترکی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز،   حوزه هنری و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی فراخوان شده بود، ‌بدلیل استقبال و تماس های مکرر متقاضیان  تا ٢٥ اسفند ماه تمدید شد.

جعفری قهدریجانی گفت : در این فراخوان از همه علاقه‌مندان دعوت می‌شود با دانلود متن کتاب " صلای صبح "  که در پایگاه‌های خبری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ‌استان البرز ، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز و حوزه هنری استان البرز  قرار داده شده است در مسابقه خلاصه نویسی، معرفی کتاب یا خاطره نویسی بر مبنای این کتاب شرکت کنند.

وی تصریح کرد: شرکت کنندگان نوشته‌های خود را پس از تایپ در  ۲ الی ۵  صفحه به همراه مشخصات فردی و تحصیلی و آدرس و تلفن ثابت و همراه به ایمیل salaysobh٤٠@gmail.com ارسال نمایند یا به نزدیکترین کتابخانه عمومی محل سکونت خود تحویل دهند.

این مسئول افزود : مهلت شرکت در مسابقه تا روز ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۷ تعیین شده بود که تا  ۲۵ اسفند ماه تمدید و اختتامیه این جشنواره در هفته هنر انقلاب اسلامی در هفته پایانی فروردین ماه سال ۱۳۹۸  برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.