همزمان با شدت گرفتن روند عادی‌سازی روابط بحرین با رژیم صهیونیستی، مردم این کشور با برگزاری تظاهراتی، مخالفت خود با عادی‌سازی روابط با این رژیم را اعلام کردند.

تظاهرات بحرینی‌ها در مخالفت با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، ساکنان شهرک المعامیر روز جمعه (دیروز) به نشانه مخالفت با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی و پایبندی به گرفتن انتقام خون شهدای بحرین تظاهرات کردند.

در ابوصیبع و الشاخوره نیز تظاهرات مشابهی برگزار شد و معترضان مخالفت خود با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را اعلام کردند.

این تظاهرات در حالی برگزار شد که وزیر خارجه بحرین اخیرا به همراه شماری از مقامات دیگر کشورهای عربی در کنار «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در نشست ورشو شرکت کرده بود.

پس از این نشست، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ویدئویی را در صفحه شخصی‌اش در سایت «یوتیوب» منتشر کرد که در بخشی از آن وزیر خارجه بحرین می‌گوید «کشورهای عربی مناقشه فلسطین را مهمترین چالش می‌دانسته‌اند که باید به طریقی حل می‌شده است، اما بعدا دیدیم که چالش بزرگتری هست... که از جمهوری اسلامی، از ایران می‌آید.»

وی افزود: «ما مناقشه‌ای داشتیم که باید حل می‌شد، ما مؤلفه‌های آن مناقشه، میان اسرائیل و همسایگانش را می‌شناختیم... اما از ۱۹۷۹ ما چالش دیگری را مشاهده کردیم که از تهران به سمت ما می‌آمد و هیچ حد و مرزی نمی‌شناخت.»

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.