۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
کد خبر: 645655

رئیس اتحادیه مشاوران املاک با اعلام کاهش ۲۴ درصدی معاملات مسکن در تهران طی ۱۱ ماه امسال، گفت: قیمت مسکن در سال آینده به هیچ عنوان جهشی نخواهد بود و قیمت ها به ثبات می رسد.

قیمت مسکن در سال ۹۸ به ثبات می‌رسد

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، مصطفی قلی خسروی با اشاره به کاهش ۲۴ درصدی معاملات مسکن طی ۱۱ ماه امسال در تهران درباره آینده کوتاه مدت بازار مسکن در کشور اظهار کرد: سال آینده به هیچ عنوان جهش قیمتی مسکن نخواهیم داشت و قیمت ها به ثبات می رسد.

وی با یادآوری این که از اول فروردین امسال تا ۳۰ بهمن کل قراردادها در کشور یک میلیون و ۱۸۳ هزار و ۹۱۶ فقره اهم از خرید و فروش و اجاره بوده است. در همین بازه زمانی نیز ۳۰۲  هزار و ۱۸۸ فقره کل قراردادهای خرید، فروش و اجاره در تهران بوده که نسبت به سال گذشته حدود ۲۴ درصد کاهش یافته است.

وی با بیان این که مسئولان در تلاش هستند تا بی سامانی قیمت ها را به ثباتی برسانند و بنده با توجه به ورود اسلامی به وزارت راه و شهرسازی به بازار مسکن خوشبین هستم، افزود: مردم هر زمان که می توانند خانه را خریداری کنند، 

وی با تاکید بر این که باید از سنتی سازی مسکن به صعتی سازی برویم، افزود: باید صنعت اجاره را در کشور فعال کنیم که برای ایران می تواند بسیار کارساز باشد.

خسروی ادامه داد: در ترکیه شهرداری با تامین اجتماعی تعدادی خانه را هر محله ای در اختیار دارد که آنها را برای یک بازره زمانی ۲ تا ۳ ساله به خانه اولی ها اجاره می دهد.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان این که این اتحادیه طی ۴ سال قبل به زندان آلکاتراز تبدیل و درب  های آن ققل شده بود. در حال حاضر این وضعیت را اصلاح کرده ایم و همه می توانند برای پیگیری های امورات خود به اتحادیه مراجعه کنند و در اسرع وقت به آن رسیدگی می کنیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.