۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳
کد خبر: 645690

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: طبق آخرین آمار ارائه شده، ۶ هزار تاکسی فعال در شهر مشهد به تازگی بازسازی و نوسازی شده‌اند.

۶۰۰۰ تاکسی در مشهدمقدس نوسازی شد

به گزارش قدس آنلاین، خلیل‌الله کاظمی اظهار داشت: به تازگی تغییراتی را در بخش حمل و نقل و ترافیک در شهر مشهد شاهد بودیم، در آینده نیز روال کنونی ادامه می‌یابد و متولیان جهت رفاه بیشتر عموم اقدامات مختلفی را انجام می‌دهند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: ۱۳ هزار تاکسی در شهر مشهد فعال و در حال خدمت‌رسانی به عموم هستند که طبق آخرین آمار ارائه شده، ۶ هزار تاکسی فعال از تعداد مذکور به تازگی بازسازی و نوسازی شده‌اند.

وی با اشاره به همکاری این نهاد با سایر ارگان‌ها نظیر شرکت‌های خودروساز فعال، خاطرنشان کرد: اداره حمل و نقل و ترافیک مشهد به دنبال برقراری ارتباط با شرکت‌های خودروساز است، دلیل این امر، گسترش خدماتی نظیر نوسازی ناوگان‌ تاکسیرانی است.

کاظمی تصریح کرد: از دیگر امور اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد می‌توان به تنظیم لایحه‌ای جهت پرداخت تسهیلاتی به تاکسیرانان و همچنین نوسازی ناوگان تاکسیرانی اشاره کرد، این لایحه هنوز به شورای شهر ارائه نشده اما پس از موافقت شرکت‌های خودروساز، این امر محقق می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.