قزوین_ علی پرزحمت رئیس سازمان صمت استان قزوین از برگزاری نمایشگاه بهاره به مدت ۸ روز و با هدف تنظیم بازار شب عید در استان قزوین خبر داد.

نمایشگاه بهاره به مدت ۸ روز در قزوین دایر می‌شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی پرزحمت رئیس سازمان صمت قزوین، روز شنبه در کارگروه ستاد تنظیم بازار استان استانداری قزوین، اظهار داشت: در سالجاری فروش فوق العاده از طریق فروشگاه های زنجیره ای، واحدهای صنفی و تعاونی های مصرف و نمایشگاه بهاره صورت می گیرد که محوریت این فروش ها، اتاق اصناف و اتحادیه ها و با نظارت سازمان صمت است.

وی افزود: نمایشگاه بهاره با هدف تنظیم بازار شب عید در قزوین و شهرستانها در اسفند ماه ( از تاریخ ۱۴ اسفند ماه آغاز و به مدت ۸ روز) برگزار می شود.

پرزحمت ادامه داد: باتوجه به اینکه در آخرین ماه از سال قرار داریم و به ایام پایانی سال نزدیک می شویم، طرح های ویژه ای از جمله طرح ویژه نظارتی به صورت سه شیفت در «صبح، ظهر و شب» اجرا می شود که البته این طرح از ابتدای بهمن ماه آغاز شده است.

رئیس سازمان صمت استان قزوین ادامه این طرح را تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۸ عنوان کرد.

معاون اقتصادی استاندار، قزوین نیز در این جلسه عنوان کرد: هدف از برگزاری نمایشگاه بهاره عرضه کالای اساسی و استراتژیک همچون گوشت قرمز، مرغ و میده و سایر اقلام است که از ۱۴ اسفندماه سالجاری برگزار می شود.

منوچهر حبیبی یادآور شد: همچنین کمیته راهبری توزیع میوه شب عید در استان تشکیل می شود که بیش از ۱۰۰ غرفه عهده دار توزیع میوه در سطح استان هستند.

وی اجرای طرح تشدید بازرسی ها و نظارت بر قیمت کالاها با همکاری دستگاه های متولی را از جمله برنامه های سالجاری برشمرد.

گفتنی است در این کارگروه، علی پرزحمت رئیس سازمان صمت و دبیر کارگروه، مدیران دستگاه های اجرایی استان و رئیس اتاق اصناف نیز حضور داشتند.

ارائه آمار غرفه های توزیع میوه شب عید، افزایش ذخیره سازی سیب نسبت به سال گذشته و اشاره به سهمیه استان قزوین در ذخیره سازی میوه شب عید از جمله موضوعاتی بود که در این کارگروه به آن اشاره شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.