کارگردان نمایش «ما داریم از این خونه می ریم» گفت: خوشبختانه اجرای این نمایش در سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر خوب بود و دقیقا براساس پیش بینی ما صورت گرفت.

برخورد مسئولان با گروههای نمایشی شهرستانی،خوب نیست/ برگزاری جشنواره تئاتر در مشهد لازم است

حسین اکبرپور در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به اینکه سال گذشته نیز با نمایش «اتاق ورونیکا» در  جشنواره تئاتر فجر کشور حضور داشته،اضافه کرد: امسال مدیریت جشنواره تئاتر فجر قوی تر از سال قبل بود و این موضوع به دلیل وجود آرش برهانی مقدم است که در دبیرخانه فعال است.
وی ادامه داد: متاسفانه همچون سال های گذشته برخورد  مسئولان با گروه های نمایشی که از استان ها در این جشنواره حضور دارند، خوب نیست، همچنین، هیچ کدام از مسئولان تئاتر مشهد و خراسان رضوی به ما حتی یک تبریک هم نگفتند، حتی تماس نگرفتند بپرسند رسیدید تهران، مشکلی ندارید؟، یا به امکانات یا بودجه ای نیاز ندارید؟
کارگردان نمایش «ما داریم از این خونه می ریم» در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه به نظر شما برگزاری جشنواره تئاتر فجر در مشهد حتی در قالب اجرای گروه های نمایشی چه تاثیری در اجرای بهتر نمایش های راه یافته به جشنواره می کند؟، بیان کرد: حتی اگر نمایش های مشهد یا دیگر شهرستان های خراسان رضوی که به جشنواره تئاتر فجر در خراسان رضوی اجرا هم نشوند، بازهم برگزاری این جشنواره در مشهد می تواند یکی از نشانه های ظرفیت و پتانسیل این شهر باشد.
اکبرپور یادآور شد: البته حجم اجرای نمایش در سالن های نمایش مشهد بالا بوده و شاید برگزاری جشنواره تئاتر فجر در این شهر را سخت کند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.