مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: جسد فردی با هویت مجهول و به صورت سوخته در خودرویی آتش گرفته در مشهد کشف شد.

یک جسد در خودرویی آتش گرفته در مشهد پیدا شد

به گزارش قدس آنلاین ؛ آتشپاد حسن جعفری روز شنبه در این خصوص افزود: امروز آتش سوزی یک خودروی سواری پیکان در خیابان شهید چراغچی مشهد به آتش نشانی اعلام شد که آتش نشانان پس از اعزام به محل و خاموش کردن آتش با جسد سوخته فردی داخل این خودرو مواجه شدند و موضوع را به اطلاع عوامل انتظامی و قضائی رساندند و خودرو و جسد را تحویل آنها دادند.

بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد نیز در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: طبق اظهارات ساکنان محل، این خودرو مدتی در این مکان پارک بوده و بعضی شب ها فردی کارتن خواب داخل خودرو می خوابیده است.
کاظم میرزایی افزود: جسد این فرد در قسمت عقب خودرو بوده است و همچنین داخل خودرو ظرفی پیدا شده که به احتمال زیاد این فرد برای گرم کردن خود داخل آن آتش روشن کرده بوده است.
وی ادامه داد: این جسد برای بررسیهای بیشتر به پزشک قانونی منتقل شد.

همچنین معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: روشن گذاشتن اتو و رهال نمودن آن امروز منجر به وقوع آتش سوزی یک منزل مجتمعی مسکونی واقع در بلوار هفت تیر این شهر شد.

آتشپاد دوم مهدی رضایی افزود: کانون این حریق واحد مسکونی طبقه دوم مجتمع بود لذا آتش نشانان آن را به سرعت مهار و از گسترش آتش به سایر طبقات این مجموعه جلوگیری کردند.
وی گفت: این آتش سوزی خسارت جانی نداشت.

 

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.