البرز- جهانگیر شاهمرادی با اعلام اینکه در کنترل بازار پایان سال سختگیرانه عمل خواهیم کرد، گفت: کالاهای ضروری شامل شکر، گوشت، مرغ و برنج و ... درتمامی نمایشگاه های استان عرضه می شود.

نظارت سختگیرانه‌ای بر عرضه اقلام ضروری شب عید خواهیم داشت

جهانگیر شاهمرادی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین در خصوص کنترل بازار شب عید در البرز، اظهار کرد: در بخش اصناف برای کنترل بازار پایان سال  به جد وارد شدیم و ازامروز ۴ اسفند نمایشگاه های نوروزی دراستان شروع به کار کرده اند.

وی افزود: امروز شاهد افتتاح نمایشگاه ساوجبلاغ بودیم و برنامه جدی برای عرضه مستقیم کالاهای اساسی و ضروری تا پایان سال در دیگر شهرها خواهیم داشت.

شاهمرادی با بیان اینکه کالاهایی از جمله مواد غذایی و پوشاک واقلام ضروری مستقیم از واحدهای صنعتی برای عرضه در نمایشگاه های استان تامین شده است گفت: نیازهای شب عید شهروندان با عرضه مستقیم تامین خواهد شد تا با کمترین هزینه نیازهای ضروری خود را برطرف کنند.

وی با تاکید بر اینکه با افزایش قیمت ارز قیمت کالاها نیز افزایش یافته است، گفت: آنچه که سازمان صمت و اتاق اصناف نظارت خواهند داشت مبارزه با گرانفروشی، کم فروشی و تقلب خواهد بود  اما در بخش هایی قیمت تمام شده کالاها درکشورافزایش یافته وباید این مورد را بپذیریم.

شاهمرادی اضافه کرد: دولت بایستی با بسته های حمایتی به قشر آسیب پذیرکمک کند  اما در کنترل بازار پایان سال سختگیرانه عمل خواهیم کرد.

این مسئول در پایان گفت: کالاهای ضروری شامل شکر، گوشت، مرغ و برنج و ... درتمامی نمایشگاه های استان البرز عرضه می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.