عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: با رویکرد انقلابی می‌توان نظام را از بن‌بست‌ها عبور داد و هرگونه انفعال و کوتاه آمدن در مواضع انقلابی، خسران زیادی به همراه خواهد داشت.

راه خروج ازبن‌بست‌ها سازش‌کاری نیست

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا فولادگر در خصوص بیانیه مقام معظم رهبری در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در طول چهل سال انقلاب دریافتیم که هر زمان رهنمودهای مقام معظم رهبری اجرایی نشده است، کشور ضرر کرده است. خط و مشی‌ای که مقام معظم رهبری به عنوان گام دوم انقلاب تعیین کرده اند، شامل تجربه ۴۰ سال انقلاب است. ایشان در این چهل سال مدتی خودشان رئیس جمهور بوده و بعد از آن رهبری انقلاب را برعهده داشتند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس ادامه داد: مقام معظم رهبری هفته‌ها روی این بیانیه کار کرده‌اند و این بیانیه حاصل کار کارشناسی و مشورتی و حاصل تجربه چهل ساله انقلاب اسلامی است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی با بیان اینکه رویکرد این بیانیه توجه به جوانان و مدیریت انقلابی است، گفت: بار اداره کشور در سال‌های آینده بر روی دوش جوانان است زیرا جوانان پراستعداد و با انگیزه هستند.

وی جانِ کلام این بیانیه را احیای امید در میان مردم به خصوص جوانان خواند و گفت: در واقع این بیانیه در شرایط سختی تنظیم شد تا به جوانان اعلام شود که مشکلات امروز کشور نباید موجب کمرنگ شدن امید جوانان به آینده شود.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی، شرط موفقیت این بیانیه را اجرای دقیق آن خواند و گفت: آقای رئیس‌جمهور در نامه ای به رهبر انقلاب اعلام کردند که ما آماده اجرای رهنمودهای شما برای چهل سال آینده هستیم اما نباید به این نامه اکتفا شود، باید تمام بخش‌های دولت موظف به اجرای بند به بند این بیانیه شوند.

فولادگر اظهارداشت: برای اجرای این بیانیه نیاز به تشکیل کمیته و دبیرخانه و ساختارسازی نیست، راهکار اجرایی این بیانیه را دولت باید با ساختار موجود تدوین کند و در اولویت قرار دهد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی اظهارداشت: باید بخش‌های اقتصادی این بیانیه به دقت اجرایی شود. رهبری در این بیانیه تداوم راه انقلاب در چهل سال آینده را ادامه راه انقلاب اسلامی و تکیه بر مواضع انقلابی خوانده‌اند، زیرا با رویکرد انقلابی می‌توان نظام را از بن بست‌ها عبور داد و هرگونه انفعال و کوتاه آمدن در مواضع انقلابی، خسران زیادی به همراه خواهد داشت.

وی گفت: ممکن است پایمردی بر مواضع انقلاب هزینه‌هایی داشته باشد اما مصالحه، سازش و زیر پا گذاشتن آرمان‌های انقلاب هزینه‌های بیشتری دارد.

فولادگر تصریح کرد: کشورهایی که در سال‌های اخیر خود را به آمریکا گره زده‌اند، شرایط وخیم تری پیدا کرده اند، مثل مصر و برخی کشورهای آفریقایی و آمریکای لاتین.

وی تأکید کرد: کشورهایی که در اقتصاد خود موفق شده اند به خاطر وابستگی به آمریکا نبوده است، بلکه به خاطر تکیه بر توانمندی های داخلی و کار و تلاش بوده است. این کشورها با برنامه‌ریزی، کار و تلاش کردند و دست بر زانوی خود گذاشتند و در عمل اقتصاد مقاومتی را پیشه کردند.

رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی گفت: مخاطب این بیانیه فقط دولت نیست، بلکه همه نهادها، مردم و به خصوص جوانان هستند که باید برای چهل سال آینده انقلاب برنامه ریزی کنند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.