کاپیتان اسبق پرسپولیس ضمن انتقاد از عملکرد بازیکنان جدید پرسپولیس گفت: اگر قرار بود بودیمیر هم نیمکت نشین شود چرا او را آوردند. گادوین منشا می‌توانست مفیدتر از او باشد.

نظر مجتبی محرمی درمورد بازیکنان جدید پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، مجتبی محرمی کاپیتان اسبق پرسپولیس درخصوص تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: پرسپولیس بازی خوبی را به نمایش نگذاشت. در دقایقی از بازی تاکتیک این تیم طوری بود که برای نباختن تلاش می کرد. پرسپولیس باید در تمام بازی هایش برای بردن تلاش کند تا بتواند موفق ظاهر شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد بازیکنان جدید پرسپولیس تصریح کرد: شاید با انتقادم برخی آقایان ناراحت شوند اما من باید حقیقت را بگویم. بازیکنان جدید پرسپولیس نظیر مهدی ترابی و سروش رفیعی به هیچ وجه خوب نبوده اند. آنها باید زودتر از اینها به هماهنگی لازم می رسیدند تا بتوانند موفقیت های خود را تکرار کنند.

کاپیتان اسبق پرسپولیس در ادامه افزود: به نظرم مهدی شیری بین تمام بازیکنان جدید بهتر از بقیه بوده است. او خودش را خیلی خوب با سایر بازیکنان هماهنگ کرده است. یکی از مدافعان خوب و کم حاشیه ای است که باید روند پیشرفت خود را ادامه دهد.

محرمی درباره عدم گلزنی ماریو بودیمیر و نیمکت نشینی مهاجم کروات پرسپولیس در بازی با نفت مسجدسلیمان نیز اظهار داشت: اگر قرار بود ماریو بودیمیر دلار بگیرد و روی نیمکت بنشیند بهتر بود گادوین منشا را که یک سال با تیم بود نگه می داشتند. او هم روی نیمکت می توانست بنشیند و شاید به خاطر شناختی که از تیم داشت می توانست مفیدتر از بودیمیر هم باشد.

وی درباره اینکه پرسپولیس با این تساوی نتوانست با سایر مدعیان فاصله خودش را حفظ کند اظهار داشت: پرسپولیس می تواند بهتر از اینها عمل کند اما این دلیل نمی شود فکر کنیم حالا دیگر پرسپولیس ا ز رقبایش عقب افتاده است. این تیم ساختار خوبی پیدا کرده است و می تواند  همچنان در هرسه جام مدعی قهرمانی باشد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.