۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵
کد خبر: 645817

پیشکسوت آبی پوشان گفت: استقلال خریدهای خوبی در نیم فصل دوم داشته اما به نظرم این خریدها فقط برای لیگ برتر مناسب هستند نه برای قهرمانی در آسیا.

بضاعت استقلال برای آسیا کافی نیست

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، سید علی موسوی پیشکسوت آبی پوشان اظهار داشت: ذوب آهن با روحیه‌ مناسبی که به دلیل پیروزی آسیایی‌اش به دست آورده از شرایط خوبی برای دیدار با استقلال برخوردار است و این روحیه کار آبی پوشان را در این بازی مشکل می‌کند. بعید می‌دانم بازی ساده‌ای پیش روی استقلال باشد. 

مهاجم پیشین آبی پوشان با اشاره به خریدهای جدید این تیم بیان داشت: هرچند با یکی دو بازی نمی‌شود یک بازیکن را قضاوت کرد، اما پاتوسی و ایسما با همین دقایق اندکی که در زمین بودند نشان دادند از کیفیت نسبتا مطلوبی بهره می‌برند.

وی افزود: خریدهای خارجی جدید استقلال نسبت به خریدهای قبلی آنها اصلا قابل مقایسه نیست و اینها بسیار بهتر هستند، اما با احترام به همه مجموعه استقلال و بازیکنان خارجی باید بگویم بعید می‌دانم سطح کیفی آنها در حدی باشد که شفر با اتکا به آنها تیمش را تا فینال آسیا بالا ببرد.

موسوی در ادامه بیان داشت: بی تعارف باید بگویم کار ما در آسیا بسیار سخت است. اطلاعاتی که از رقبای ما در امارات، عربستان و قطر می‌رسد گواه از صعب العبور بودن مسیر صعود می‌دهد. در مدت زمان کمی که تا آغاز این مسابقات هست شفر کار سختی برای آماده کردن خریدهای خارجی اش به فرم ایده آل و هماهنگ کردن آنها با تیم دارد.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص نشستن منصوریان روی نیمکت ذوب آهن و حساسیت‌های مربوط به این اتفاق بیان داشت: این اولین بار نیست که یک مربی قرار است مقابل تیم سابقش قرار بگیرد و آخرین بار هم نخواهد بود. فکر نمی‌کنم این موضوع خیلی حساس و غیر عادی باشد که این بازی را تحت الشعاع خودش قرار دهد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.