سی‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

درخشش تئاتر مشهد در جشنواره فجر سی‌وهفتم

به گزارش قدس آنلاین، سی‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد و با اعلام هیأت داوران، تئاتر مشهد در دو بخش، مجموعا ۱۲ جایزه شامل تندیس و تقدیر را کسب کرد.

در بخش مسابقه ایران(یک) از «منا بارانی» به عنوان بازیگر برتر زن برای بازی در نمایش «رومئو ژولیت» و همچنین از «مسعود صفری» به خاطر عنوان برتر طراحی صحنه برای این نمایش تقدیر شد.
در این بخش همچنین «عرفان خاتونی‌مقدم» تندیس عنوان برگزیده آهنگسازی را برای نمایش «رومئو ژولیت» ازآن خود کرد. «حسین اکبرپور» نیز تندیس بهترین طراحی آرایه‌های صوتی را برای نمایش «ما داریم از این خونه می‌ریم» دریافت کرد.
در مجموع سه نمایش «سردسیر» به کارگردانی «مصطفی ابهری»، «رومئو ژولیت» به کارگردانی «مسعود صفری» و «ما داریم از این خونه می‌ریم» به کارگردانی «حسین اکبرپور» نمایندگان مشهد در این بخش از جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر بودند.
در بخش مسابقه ایران(دو) «رضا صابری» تندیس برگزیده کارگردانی برای نمایش «دریاچه قو» را کسب کرد. همچنین «عاطفه پوربهرام» تندیس برگزیده بازیگری زن را برای بازی در نمایش «دریاچه قو» ازآن خود کرد.
«ستایش رجایی‌نیا» نیز تقدیر عنوان برتر بازیگر زن را برای بازی در نمایش «دریاچه قو» دریافت کرد. همچنین «میلاد قنبری» تندیس برگزیده موسیقی برای آهنگسازی نمایش «دریاچه قو» را در این بخش کسب کرد.
همچنین، «رویا حشمتی» تندیس مقام برتر طراحی گریم، «تینا لطفی» تندیس برگزیده طراحی حرکت، «حسام‌الدین انوشیروانی» تقدیر به خاطر عنوان برتر طراحی آرایه صوتی و «محمود کریمی» تقدیر به خاطر عنوان برتر طراحی نور برای نمایش «دریاچه قو» را کسب کردند.
در مجموع، نمایش‌های «دریاچه قو» به کارگردانی «رضا صابری» و تهیه‌کنندگی «مسعود حکم‌آبادی» و «باغ خونی» به کارگردانی «امیر بشیری» دو نماینده مشهد در این بخش از جشنواره سی‌وهفتم فجر بودند.
همچنین، در بخش مسابقه طراحی پوستر نیز «سینا افشار» مقام سوم را برای طراحی پوستر «ال کلاسیکو» کسب کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.