قزوین_ احمد قاسمی گفت: از ابتدای سالجاری، ارائه آموزش های همگانی به یک هزار و ۵۷۰ نفر در قزوین درخصوص پیشگیری از مسمومیت با گاز منوکسید کربن صورت گرفته است.

ارائه آموزش‌های همگانی به یک هزار و ۵۷۰ نفر در قزوین

احمد قاسمی معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: براساس گزارش بهمن ماه سال جاری مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی این استان با موضوع مرگ ۱۴ نفر در اثر مسمومیت با منوکسید کربن و مسمومیت ۲۰۵ نفر از ابتدای سالجاری، یک هزار و ۵۷۰ نفر زیر نظر این مرکز آموزش دیده اند.

وی افزود: افزایش روبه رشد ۶۷ درصدی گازگرفتگی مونوکسیدکربن در مقایسه با سال گذشته، نگرانی این مرکز را دوچندان کرد و برهمین اساس، ارائه آموزش های همگانی درخصوص پیشگیری از مسمومیت با گاز منوکسید کربن، توسط کارشناسان مرکز فوریت های پزشکی از بهمن ماه آغاز و آموزش هایی به جامعه هدف ارائه شده است.

قاسمی با بیان اینکه آموزش های همگانی در خصوص پیشگیری از مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن توسط کارشناسان مرکز آموزش ها در مساجد، مدارس، اماکن عمومی، ارگان های دولتی و خصوصی ارائه شده است، اضافه کرد: این آموزش ها تا فراگیری سطح جامعه ادامه دارد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین عنوان کرد: آموزش های دیگری به هم استانی ها نیز ارائه می شود که از موارد آن می توان به ارائه آموزش های پیشگیری از حوادث چهارشنبه پایان سال نیز از بهمن ماه سال جاری اشاره کرد.

وی مطرح کرد: این آموزش ها می تواند در کاهش تلفات موثر باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.