مالک و سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت امروز به طور شفاهی از اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان خواستار کناره گیری از این دو سمت شده است.

کریمی از مالکیت و سرمربیگری سپیدرود استعفای شفاهی داد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، اتفاقاتی که پیرامون تیم سپیدرود رخ می دهد ظاهرا تمام شدنی نیست و بعد از آن ماجراهای عجیب در پیش از فصل که این تیم با دو مالک ودو سرمربی در دو جای مختلف تمرینات را پیگیری می کرد اکنون کار به جایی رسیده که علی کریمی بعد از آن همه کش و قوس بابت پرداخت بدهی های این باشگاه و به سرانجام رسیدن این تیم تا به اینجا، تصمیم گرفته تا از این باشگاه جدا شود.

علی کریمی پیش از بازی با ماشین سازی تصمیم خود را گرفت و اکنون بعد از بازی با پدیده که با شکست تیم شمالی همراه شد قصد دارد تصمیم خود را عملی کند. 

وی امروز به طور شفافی در تماسی که با مسئولان اداره کل ورزش و جوانان گیلان داشته اعلام کرده ترجیح می دهد برای حفظ سلامتی خود و برای وارد کردن شوک به تیم سپیدرود از این باشگاه جدا شوند و مالکیت باشگاه را هم واگذار کند.

در همین راستا مسئولان اداره کل ورزش و جوانان گیلان که پیش از این از علی کریمی خواسته بودند برای کمک به این تیم ورود کند با تصمیم علی کریمی موافق نیستند و حالا قضیه به استانداری کشیده شده و استاندار قرار است روز سه شنبه با علی کریمی جلسه داشته باشد.

بنای مسئولان ورزشی و سیاسی گیلان بر این است که خود علی کریمی در سپیدرود بماند اما باید دید جادوگر حاضر می شود با شرایطی که تیمش دارد و همچنین فضای نامناسبی که برخی برایش در رشت درست کرده اند در این تیم بماند یا خیر.

علی کریمی در تماسی که با مسئولان ورزشی رشت داشته اذعان کرده مسئله او فقط بحث سپیدرود نیست و تاکید کرده که در فوتبال سالم کار کرده و با شرایطی که این روزها فوتبال کشور دارد ادامه کار سلامتی اش را به خطر می اندازد. او از سازمان لیگ بابت عدم پرداخت حق تبلیغات محیطی و همچنین فضای تخریب گری که در رشت علیه او ایجاد شده گلایه کرده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.