البرز - یکصدوبیست و هشتمین جلسه شورای شهر کرج درحالی برگزار شد که اعضای شورا به نمای ورودی های شهر کرج وتعیین تکلیف ساختمان نیمه کاره کلاه فرنگی انتقاداتی را مطرح کردند.

ساختمان کلاه فرنگی ورودی شهر کرج تعیین تکلیف شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، یکصدوبیست و هشتمین جلسه شورا صبح امروز یکشنبه با حضورا اکثریت اعضای شورای شهر در سالن جلسات شورا برگزار شد.

غدیر مهدوی درنطق پیش از دستور در خصوص مدیریت بهتردر بودجه سال آینده، اظهار کرد: یک بازه زمانی یک‌هفته‌ای درنظر گرفته شود تا برای ارائه گزارش کمیسیون‌ها به کمیسیون تلفیق اقدام کرده تا بودجه نهایی شهرداری تصویب شود.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج با تأکید بر اهمیت پیشبرد هرچه سریع‌تر جلسات کمیسیون تلفیق برای به ثمر رساندن تکلیف بودجه سال آینده، افزود: تا زمانی که کمیسیون تلفیق به نتیجه برسد باید همه جلسات لغو شود و بجای آن جلسات مبنی بر تصویب بودجه تشکیل شود.

وی ادامه داد: اگر نظری در مورد بندهای بودجه و تبصره ها است اعلام شود تا بودجه را منظم تر با تبصره های کمتری داشته باشیم.

در ادامه محمد نبیونی رییس کمیسیون سرمایه گذاری در نطق پیش از دستور خود اظهار کرد: یکی از موضوعات آزار دهنده  در شهر کرج نمای ورودی های شهر است چراکه ساختمانی نیمه کاره در ورودی شهر رها شده است و نمای نازیبایی را ایجاد کرده است.

وی  به ورودی شهر کرج  وساختمان کلاه‌فرنگی که سالیان سال است نیمه‌کاره باقی‌مانده اشاره کرد و گفت: باید دید این ساختمان متعلق به چه نهاد یا سازمانی است و مدیریت شهری چه برنامه‌ای برای آن دارد.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و امور مشارکت‌های شورای شهر کرج  خاطرنشان کرد: برای رسیدگی به وضعیت این ساختمان تفاهم‌نامه‌ای وجود دارد، امید است پیگیری و ادامه همکاری‌ها از سوی شهرداری کرج منجر به ساماندهی این ساختمان شود و از آن برای برپایی نمایشگاه استفاده شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش از شهرداری کرج به جهت تلاش مجدانه  خود را برای آماده کردن بلوار خوارزمی به گلدشت که درخواست چندین ساله شهروندان بوده است، قدردانی کرد.

این عضو شورا با اشاره به اینکه عملیات عمرانی این بلوار توسط سازمان عمران در حال انجام است، گفت: امیدواریم این معبر تا انتهای سال جاری در اختیار شهروندان قرار گیرد.

نبیونی همچنین از شهردار کرج به منظور حضور در برنامه اجلاس شهرداری ها که در بندر عباس برگزار شد قدردانی کرد و افزود: سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی حضور پررنگی در این نمایشگاه داشت به گونه ای که غرفه مدیریت شهری کرج قابل تقدیر شناخته شد.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و امور مشارکت‌های شورای شهر کرج افزود: شرکت در چنین نمایشگاه‌هایی برای معرفی ظرفیت‌های کرج در حوزه سرمایه‌گذاری مفید است.

درادامه مهدی حاجی قاسمی در نطق پیش از جلسه به اهمیت پیشگیری از تخلفات ساختمانی و پیگیری آن در ماه‌های گذشته با همکاری معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری البرز و شهرداری اشاره کرد و گفت: هنوز حلقه‌ای مفقوده در این زمینه وجود دارد که باید بررسی شود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر کرج گفت: باید در این خصوص به تجربیات دیگر شهرها توجه کنیم چراکه در برخی از شهرداری‌های کلان‌شهرها حوزه پیشگیری در ذیل فعالیت‌های معاونت معماری و شهرسازی فعال است و در کرج نیز وجود چنین حوزه‌ای ضروری به نظر می‌رسد.

وی در بخش دیگری استفاده از ظرفیت ماده ۱۳ در حوزه ترافیک را برای بهبود وضعیت مهم خواند و گفت: انتخاب پیمانکاران در این حوزه نیازمند بررسی‌های دقیق است.

رحیم خستو  در پایان ضمن تبریک روز مهندس و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: اتفاق خوبی در حوزه رسانه افتاده است  و انسجام خانه مطبوعات اتفاق مطلوبی  است که جای قدردانی دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.