همدان- حسین بشری گفت: با فرارسیدن پایان سال و آغاز خریدهای نوروزی سارقان در مکان‌های شلوغ اموال مردم را سرقت می کنند؛ پس ضرورت دارد که شهروندان مراقبت بیشتری از اموال خود انجام دهند.

شهروندان در روزهای پایان سال بیشتر مراقب اموال خود باشند

به گزارش قدس آنلاین، حسین بشری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان با اشاره به افزایش کیف‌قاپی در روزهای آخر سال اظهار کرد: شهروندان در هنگام سوار شدن به اتوبوس‌های شهری و  یا حضور در اماکن شلوغ به جای گرفتن بند کیف، دهانه آن را در دست بگیرید و حتی الامکان کیف را در مقابل سینه خود نگهداری کنند.

 وی ادامه داد: همچنین تا حد امکان به جای استفاده از وجه نقد از کارت‌های الکترونیکی بانکی، چک‌های تضمینی رمزدار و مسافرتی برای خرید استفاده کنند.

بشری با یادآوری اینکه در روزهای پایان سال با افزایش خریدهای نوروزی، سارقان از شلوغی برای سرقت استفاده می‌کنند، افزود: هنگام دریافت پول از بانک به حرکات اطرافیان خود را در داخل و خارج بانک به خصوص به حرکت راکبان موتورسیکلت‌ها تا فرصتی برای سارقان ایجاد نشود.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان همدان گفت: شهروندان در روزهای پایان سال با توجه دیگر هشدارهای پلیس مانند استفاده از خودرو برای حمل پول نقد، مراقبت کامل از پول خود و پرهیز از نشان دادن اشیای گرانقیمت داخل کیف یا همراه خود به دیگران و اگر به هر دلیل مجبور به حمل پول نقد هستند حتما فردی آنان را همراهی کرده و از کیفی استفاده کنند که مقاوم و محکم باشد.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.