البرز- با برگزاری مجمع انتخابات ریاست هیئت فوتبال البرز منصور بیک وردی سرپرست این هیئت ورزشی با کسب اکثریت ارا به عنوان سکاندار این ورزش برای یک دوره چهارساله انتخاب شد.

انتخاب دوباره "بیک‌وردی" برای سکانداری فوتبال البرز

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مجمع انتخابات ریاست هیئت فوتبال البرز پیش از ظهر امروز (یکشنبه) با حضور مهدی تاج ریس فدراسیون فوتبال برگزار شد و منصور بیک وردی با کسب ۱۷ رای از مجموع ۱۹ رای ماخوذه به عنوان رییس هیئت فوتبال البرز برای ۴ سال آینده انتخاب شد.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران در این مجمع  البرز را دارای پتانسیل حضور یک تیم از این استان در لیگ برتر دانست وگفت: خوشبختانه اداره کل ورزش و جوانان استان البرز ارتباط بسیار خوب و همکاری نزدیکی با همه ی فدراسیون ها بویژه فدراسیون فوتبال دارد که این یک امر مهم در جهت توسعه ورزش استان است.

تاج افزود: البرز پتانسیل دارا بودن یک تیم لیگ برتری را دارد و می بایست این موضوع به صورت جدی در فوتبال البرز پیگیری شود.

وی با اشاره به برخی از حواشی بوجود آمده در هیئت فوتبال البرز در گذشته، گفت: با برگزاری این مجمع و پایان حاشیه ها از این پس رئیس منتخب و تمامی دلسوزان این رشته در استان می بایست دست در دست هم و با همکاری و تعامل در جهت پیشبرد اهداف فوتبال البرز تلاش کنند.

این مسئول بر لزوم توجه ویژه به فوتسال تاکید کرد و ادامه داد: فوتسال استان البرز در شرایط و فضای مناسبی قرار دارد که با کمی همت و تلاش بیشتر می تواند حرف زیادی در کشور برای گفتن داشته باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به قهرمانی تیم فوتسال بانوان در آسیا، خاطرنشان کرد: حقیقتا رویکرد فدراسیون فوتبال توجه ویژه تر به فوتسال و فوتبال بانوان بوده و این مهم بصورت جدی در دستور کار ما قرار دارد.

امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز نیز در مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان البرز، آینده این هیئت را درخشان تر ارزیابی کرد وگفت: درخواست ما از همه ی اعضا، پیشکسوتان و دلسوزان فوتبال استان همکاری و همدلی در جهت توسعه و رفع مشکلات هیئت است.

وی افزود: از امروز انتظار داریم تمامی جامعه فوتبال استان اختلافات را کنار گذاشته و با تعامل در جهت توسعه و پیشرفت این رشته ی پر طرفدار در استان و کشور تلاش کنند.

غفرانی ادامه داد: فوتبال استان البرز دارای پتانسیل های فراوانی است و توانسته استعدادهای ناب و بازیکنان بنامی را به کشور معرفی کند.

وی با بیان این که "فوتبال با زندگی بسیاری از مردم گره خورده و علاقمندان بسیاری دارد" عنوان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز همانند تمامی رشته ها، از فوتبال نیز حمایت کرده و پشتیبان این هیئت خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان این که " آینده فوتبال البرز درخشان تر خواهد بود" تاکید کرد: مشکلات زیر ساختی در ورزش استان از جمله در فوتبال وجود دارد اما جامعه ورزش و جوانان البرز بارها ثابت کرده که همت و تلاش ورزشکاران در کنار مسئولان هیئتهای ورزشی بزرگتر و قدرتمندتر از مشکلات موجود است.

وی تصریح کرد: انتظار داریم از این پس روند رشد، توسعه و موفقیت فوتبال استان البرز سرعت بیشتر و کیفیت بهتری به خود گیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.