قزوین_ نصرالله بیگلری گفت: برخورد یک دستگاه تویوتا پرادو با یک دستگاه پژو ۲۰۶ در محور قزوین –رشت یک کشته بر جای گذاشت.

 برخورد یک دستگاه پرادو با پژو ۲۰۶ در قزوین یک قربانی گرفت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان قزوین، سرهنگ نصرالله بیگلری رییس پلیس راه استان قزوین گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر واژگونی یک دستگاه تویوتا پرادو در کیلومتر ۳۴ لاین جنوبی آزاد راه (قزوین – رشت) بعد از گردنه کوهین، بلافاصله واحد گشت تصادفات جهت بررسی در محل حادثه حاضر شدند. 

 وی ادامه داد: پس از حضور واحد گشت در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه تویوتا پرادو با یک دستگاه پژو ۲۰۶ برخورد و سپس خودروی تویوتا واژگون می شود که سرنشین ۶۳ ساله تویوتا پرادو بر اثر شدت جراحات وارده، فوت شد.

 سرهنگ بیگلری افزود: کارشناسان تصادفات علت این حادثه را تغییر مسیر ناگهانی تویوتا پرادو نسبت به پژو ۲۰۶ اعلام کردند.

رییس پلیسراه استان قزوین به رانندگان توصیه کرد با رعایت سرعت مطمئنه و هوشیاری کامل در سطح جاده رانندگی کنند تا شاهد چنین حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

* کشف بیش از یک کیلوگرم تریاک در اقبالیه

 فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از کشف یک کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک با دستگیری یک سوداگر مرگ در اقبالیه این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ رسول فراهانی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی گزارش رسیده مبنی بر اینکه فردی در اقبالیه مبادرت به خرید و فروش مواد مخدر می کند، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس شهرستان قزوین قرار گرفت.

وی افزود: این ماموران پس از بررسی صحت و سقم موضوع با برنامه ریزی و هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند.

 این مقام انتظامی اظهار داشت: ماموران در عملیات غافلگیرانه موفق شدند پس از اخذ حکم ورود به منزل در بازرسی به عمل آمده مقدار یک کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف کنند

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی روانه زندان شد از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد در تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.