زنجان- فتح اله حقیقی گفت: نظارت جدی گروه‌های بازرسی در ایام نوروز در شهر الزامی است.

استاندار زنجان: تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام روشن شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ فتح اله حقیقی استاندار زنجان در کارگروه میراث فرهنگی و ستاد خدمات سفر که ظهر امروز (یک شنبه) در استانداری برگزار شد با تاکید بر زیباسازی منظر درون و برون شهری، گفت: شهر زنجان را عاری از متکدی و معتادین متجاهر کنید. 

حقیقی  با اشاره  به مجموعه گردشگری و تفریحی قره داغ نیز گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  اقدامات لازم را در خصوص  مسائل  اداری و زمین این منطقه  انجام دهد.

 وی به عملیاتی کردن ۴۰ پروژه با اعتبار ۵ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان در استان اشاره کرد  و ادامه داد: یک هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد که کاری برای آنها انجام نشده است.

حقیقی تصریح کرد: نظارت های لازم گروه های بازرسی در عید نوروز از تمام مراکز خدمت رسانی به مسافران و گردشگران انجام خواهد شد.

 وی با بیان اینکه زباله های ورودی ها و خروجی ها استان در عوارضی ها پاکسازی شود، گفت: باید شعارهای شهر زنجان "پایتخت شور و شعور حسینی و غواصان دریا" دل  در مبادی ورودی شهر زنجان نصب شود.

 استاندار زنجان برضرورت ساماندهی دست فروشان و وانت بارها در سطح شهرها تاکید کرد.

وی به برخورد با هرگونه کنده کاری بدون هماهنگی با معاونت عمرانی و شهرداری در این ایام اشاره کرد و گفت: نور و کف بازار باید تعیین تکلیف شود و هویت و مکان های گردشگری زنجان اولویت بندی شده و در معرض دید همگان قرار گیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.