رئیس کانون مداحان و شاعران آیینی خراسان رضوی گفت: تاکنون۳۷۰۰ مداح و ذاکر اهل بیت (ع) این استان در سامانه طوبی ثبت نام کرده و ساماندهی شده اند.

۳۷۰۰ مداح و ذاکر اهل بیت (ع) در خراسان رضوی ساماندهی شده اند

به گزارش قدس آنلاین ، حجت‌الاسلام قاسم داورصفت بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۷اسفند ماه مصادف با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، هزاران نفر از مداحان کشور با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند که از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی نیز ۵۵ مداح و ذاکر برگزیده برای این دیدار اعزام می شوند.

وی هدف از این دیدار را بهره مندی از رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست و افزود: هرساله در چنین روزی مداحان و شاعران آئینی منتخب کشور ضمن بیعت با رهبر انقلاب، رهنمودهای ایشان را نصب العین خود قرار می دهند.

رئیس کانون مداحان و شاعران آیینی خراسان رضوی بیان کرد: دیدار هر ساله مداحان و ذاکران و شاعران آئینی سراسر کشور با مقام معظم رهبری در سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، بیانگر تأثیر این هنر دینی در معرفت افزایی و اهمیت آن است.

حجت‌الاسلام داور صفت گفت: در حال حاضر در استان خراسان رضوی بیش از سه هزار و هفتصد مداح و ذاکر اهل بیت(ع) در سامانه طوبی ساماندهی شده و فعالیت می‌کنند.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.