۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳
کد خبر: 646024

دروازه بان اسپانیایی چلسی درباره اتفاق جنجالی شب گذشته اش در بازی با سیتی عنوان کرد که این موضوع تنها یک سوء تفاهم بود.

کپا: اصلا قصد نافرمانی از ساری را نداشتم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، شب گذشته تیم‌های فوتبال چلسی و منچستر سیتی در فینال رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم رفتند که این دیدار در وقت‌های معمول و اضافی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی این تیم فوتبال منچستر سیتی بود که با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز شد و عنوان قهرمانی را بدست آورد.

نکته عجیب این بازی ممانعت کپا آریزابالاگا، دروازه بان چلسی از تعویض بود و با وجود درخواست ساری در زمین باقی ماند. کپا در واکنش به این حرکتش عنوان کرد: می دانم که وقتی از بیرون این صحنه را نگاه می کنید اصلا صحنه خوبی نیست. من با مربی درباره این موضوع صحبت کردم  و این موضوع تنها یک سوء تفاهم بود. من صحنه هایی که از تلویزیون و شبکه های اجتماعی دست به دست شد و درباره این موضوع اظهارات زیادی شد را دیدم ولی من اینجا هستم که درباره این موضوع صحبت کنم. من اصلا قصد سرپیچی از سرمربی را نداشتم.

وی افزود:  ما با هم صحبت کردیم. تلاش کردم به او بگویم که من مشکلی برای ادامه بازی ندارم ولی او فکر کرد که من نمی توانم بازی را ادامه دهم. لحظات بدی بود اصلا قصد نافرمانی از ساری را نداشتم. او فکر می کرد که من نمی توانم به بازی ادامه دهم ولی وقتی پزشک تیم به نیمکت برگشت متوجه شد که من مشکلی ندارم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.