قزوین-محمدحسین برادران گفت: در ۱۱ ماه گذشته سال جاری، ۳۷ هزار و ۱۱۶ نفر در قزوین موفق به اهدای خون شده اند.

 ۳۷ هزار و ۱۱۶ نفر در قزوین موفق به اهدای خون شده‌اند

محمدحسین برادران مدیرکل انتقال خون استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین به آمار اهدای خون در یک ماه گذشته سال‌جاری پرداخت و اظهار داشت: در این مدت، پنج هزار و ۴۸۱ نفر به پایگاه های انتقال خون استان مراجعه و ۴هزار و ۱۷۳ نفر موفق به اهدای خون شده اند.

وی افزود: آمار اهداکنندگان مستمر خون در این مدت برابر ۲هزار و ۳۷۲ نفر و آمار بانوان برابر ۳۱۴ نفر بوده است که ۲هزار و ۱۲۸ واحد خون به سایر پایگاه ها و یک‌هزار و ۸۱۳ واحد به سایر بیمارستان‌های استان ارسال شده است.

مدیرکل انتقال خون استان قزوین گزارشی از اهدای خون در ۱۱ ماه گذشته سال‌جاری ارائه داد و یادآور شد: در این مدت، ۴۹ هزار و ۶۸۳ نفر به پایگاه های انتقال خون مراجعه کرده و ۳۷ هزار و ۱۱۶ نفر موفق به اهدای خون شده اند.

برادران یادآور شد: آمار اهداکنندگان مستمر خون در این مدت شامل ۴۹ هزار و ۶۸۳ نفر و آمار اهداکنندگان مستمر شامل ۲۲ هزار و ۹۵۲ نفر است که سهم بانوان در این مدت برابر ۲هزار و ۵۳۶ نفر بوده است.

وی اضافه کرد: آمار مراجعه کنندگان اهدای خون به پایگاه ها با کاهش، ارسال به سایر واحدها با رشد ۱۶/۲ درصدی و ارسال به سایر بیمارستان ها با کاهش ۶/۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه بوده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.